*SmurfeMamma* Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 jeg tok en til morgenen er mellom 1-2 uker over IKM... jeg fikk seff ikke gravid, noe jeg regnet meg siden jeg tok en billigstrimmel som var negativ i samme urin.... jeg skal nemelig på fest i kveld, så vil være sikker på at jeg ikke gjør noe dumt.... jeg demonterte testen bare for morro, og der var det to streker... har lest at det ikke har noe å si, men er det noen som har vært gravide, fått ikke gravid, men to streker?? kjedelig viss jeg får posetiv test i morgen liksom...fyllesyk og fæl...
Wera72 Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har demontert flere cb i det siste (he he) og det som kalles kontrollstrek har vært synlig. I dag derimot kom det opp to streker der krysset skal være og litt blåe prikker innimellom de to tynne strekene hvis du skjønner hva jeg mener. Og jeg tror jeg er gravid. Problemet mitt er at jeg ikke har peil på IKM pga spontanabort i forrige syklus. Kanskje lurt å droppe drikking hvis du er usikker. Det ville jeg gjort. Billigtestene har jeg ikke like god tro på som cb.
lovise78 Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Hehe, jeg må le litt for meg selv nå! Akkurat som deg, har jeg demontert min CB digitale i dag!! Jeg fikk også to streker. En sterk kontrollstrek og den andre var svak med en gang, men ble sterkere etterhvert. Men sitter nå å kjenner på at tante rød kommer, så det skal vel kanskje være en svak strek der da???? Jeg hadde IKM i går.
Goomba84 Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Hei, ville bare si noe...Ikke for å knuse noen håp altså, men det skal være to streker på en cb digital, alltid. Om man er gravid eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå