frk.velandre Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Snuppa mi blir 1 år på tirsdag, å hun bare babbler. sier ingen ord... for ca 2-3 mnd siden sa hun litt mamma og pappa. men det er det slutt på for leeenge siden. hun "prater" mye men er ingen ord liksom... har to større unger å dem sa både mamma ,pappa, besta, dusj, hysj, og takk da di var 11 mnd gamle. hmmm...
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Min sønn på 21 mnd sier "mamma, apa (pappa)" og bruker sambo sitt navn på han for det meste (siden han ikke er eldste sin pappa, så bruker minsten også sambo sitt navn) Utover det sier han ikke noe, bare babler... og jeg begynner å bli bekymra først nå... ) Så hold ut, det kommer nok
frk.velandre Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2009 hmm, ja då venter jeg litt med å bekjymre meg=) takk=)
Mittens ♂♂ Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Ettåringen min skravler mye uforståelig han også. Men han kan si mamma og pappa, hei og hade, takktakk, voffvoff, den, der, osv.. Ofte er det stille før stormen. Plutselig en dag så kommer det nye ord hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå