Gå til innhold

rummler å bobbler der ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

slik som jeg bruker å ha før mensen. Flere som har det slik? Er kjempe redd for å miste igjen jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har det samme selv, har lest at det er helt normalt. hvor langt er du på vei? jeg er 5 uker idag. klem

Skrevet

Er 4+2 tror jeg. Terminen ble satt til 3 og 6 februar :P Kommer an på hvilken side jeg skrev det inn på. Takk og lov for at det er normalt da :) Blir litt bekymret.

Skrevet

Hei jeg mista i april og er 4+6 idag. har mye mens murringer . ikke kvalm men trøtt og øme pupper... når jeg var gravid i april var jeg kvalm fra uke 4. . så tenker bare att denne gangen her blir jeg ikke kvalm. og att alt går bra. må tenke det,, ikke lett men mååå...

Skrevet

hei damita, er som sakt 5 uker idag og er heller ikke kvalm, det var jeg med de to første. men har ømme bryst og tisser flere gng om natta og blir fort sliten. Har lest at svangerskapene forløper seg forskjellig. Gratulerer til deg også og lykke til. klem

Skrevet

Tror det er normalt, livmoren stjeler jo litt plass fra tarmene og det merkes jo. Ofte far man mye luft ogsa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...