Misti Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 blå himmel og sola skinner.. skal man finne på i dag da?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Ja, jeg må si du har store broblemer å finne på noe i så fint vær.Her har vi liten storm og regn!!! Arg.....(ja, vi bor i nord..)
Ranveig R Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Mannen er på jobb, eg og ungane tar turen bort til ei veninne og nyter finevéret der til mannen er ferdig. Veit ikkje kva vi skal gjere på, går gjerne bort på skulen/barnehagen og lar alle ungane (19 mnd, 3 1/2, 6, 7 1/2 og 9 år) leike på leikeplassen )
Meg og bøllegutta!! Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Skulle jo vært på båttur da men. Eldstemann er bedt i bursdag så vi skal dit .................Så skal jeg sykle en siste rolig tur før jeg skal være med på et 17 mil langt ritt imorgen "yaiks" gruer meg litt til det ; ) Så blir det vel leking i hagen og kanskje fiske litt på brygga ikveld : )) Resten av kvelden skal jeg ligge på soafen og spise for å lade opp til rittet imorgen : ))
Misti Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2009 høres koselig ut det da... =) Vi blir nok i hagen i dag.. jeg er bare så utrolig rastløs og en mann som ikke gidder noen ting.. hehe
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Her er det allerede 18,6 grader! Har ikke andre planer enn at mini og jeg skal ut og gå tir sammen med kusinene mine kl 11 =o) Ellers skal vi vel bare være ute og kose oss tenker jeg =o)
Misti Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2009 oi.. sykle så langt.. sprek du.. =) Kunne ønske jeg fikk med meg mannen på no sånn fiske på brygga ting.. kose dere i dag.. =)
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Skal på jobb!!!!! (angrer på at jeg ikke så værmeldingen før jeg sa ja til å jobbe ekstra) Meen, eldste er på hyttetur og mini skal sove hos farmor og farfar i natt så da blir det bytur i kveld
Alba44 Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Skal pakke picnikkurven og ut på tur med barn og mann )) Finne oss et fint sted hvor dagen kan nytes i sola. Mm....
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Vi skal gå en liten tur før mannen stikker på jobb. Vi har ikke hage og bekkenet mitt er ikke i stand til å løpe med guttungen alene ute i dag, så etter det blir vi vel innelåst hjemme i leiligheten da *sukk* Har skikkelig lyst å sykle lang tur. Men en ting er å sykle med meg selv og magen, en helt annen ting er med en på 2,5 bakpå.. Da blir balansen litt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå