Gå til innhold

Jeg er så lei meg.. diskusjon med mannen om antall barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ha to, jeg vil ha tre.

Har alltid sagt og følt at jeg vil ha tre barn. Har nå to herlige flotte barn, men føler jeg savner den siste.

Jeg er ikke ferdig med graviditeter og fødsler. og føler jeg mangler noe.

Er så rådvill og lei meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Mannen mener det holder slik at vi kan få tid for oss selv igjen. Han argumeneter for penger og at det er dyrt og at vi nå har en hver. Men jeg føler det ikke slik. Man prioriterer jo annerledes når man har tre barn.

Noen som har vært borti lignende hvor man tilslutt har fått et barn til allikevel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her er det omvendt, han vil ha 3, jeg vil ha 2 (Jeg har 2, han 1, bare for å være klare på det)

Jeg har sagt at jeg ikke ønsker flere barn, og det syns jeg faktisk han må respektere. Hardt og brutalt, igrunn. Om jeg en dag ombestemmer meg så er det jo greit, men akkurat nå har jeg mer enn nok med 2, og jeg orker ikke tanken på å skulle ha enda en liten en, selvom jeg savner babytiden, det å gå gravid, osv osv.

Så må jeg bare respektere at han ikke ser på ekteskap som noe viktig, og derfor kommer vi ikke til å gifte oss (ja, jeg må jobbe endel med den, men det kommer sikkert)

Håper dere finner utav det! :)

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg et barn til om noen år, føler meg ikke ferdig med to (selv om jeg synes det er mer enn nok akkurat nå når minsten er så liten). Tror ikke sambo kommer til å forandre mening, men vet jo om flere som har fått mannen med på tredje likevel. Løsningen er nok uansett ikke å mase, men klart du kan nevne det innimellom.

Skrevet

Det som er viktig er å ikke mase om det, kan resultere med at dere går ifra hverandre. Han må repektere hvilke ønsker du har og du må respektere hans. Mye kan snu , hvis ikke ,så har dere uansett to barn og det er mer enn noen mennesker overhode får.

Av erfaring blandt venner er det ikke en god ting å bli gravid med dårlig samvittighet som våpen mot partneren.

Nyt familien du har nå , man vet jo heller ikke hva fremtiden bringer :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...