En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Med jevne mellomrom så får jeg en slags hoven "klump" med en blemme oppå nedentil, som regel midt mellom 1'ern og 2'ern... denne klør først veldig, og går deretter over til å svi så ille at jeg kan nesten ikke ha på truse. Bare det å gå på do gjør vondt! Varer ca 4-7 dager før den er helt vekk. Enda en ting jeg lurer på: Kjæresten min var for to dager siden "der nede" og koste litt med munnen sin. Han kysset meg såklart ikke rett etterpå, men først etter en times tid etter et besøk med tannbørsten. Dagen etterpå kjenner jeg at inni munnen begynner det å vokse blemmer, og jeg hovner veldig opp både på kinnene (inni munnen), og får blemmer på tunga og leppene. Det gjør så vondt at jeg kan nesten ikke spise!!! Har hatt det før etter at jeg har hatt oralsex med han, men da har det kun endt med et herpessår midt på leppa (har herpes). Men denne gangen er det annerledes.... kan det ha kommet av den rare hovne"klumpen" jeg hadde nedentil, som akkurat har forsvunnet??? Har hatt herpesutbrudd før både nedentil og på leppene, men dette er annerledes.... Håper på mange svar!!
♥binna♥ Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Tror du ikke det kan være herpes igjen da? Genital herpes (kjønnsherpes) kan smitte til munn det også (og omvendt; herpes simplex til genitalia). Det er jo en virussykdom som ofte kommer tilbake, så det er vel mest sannsynlig?
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 synes bare den var så veldig voldsom nå...klarer jo nesten ikke å spise :S er det noe man kan få for dette da, som lindrer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå