Gå til innhold

Når var deres barn på 2 års kontroll ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det lenge etter de var fylt 2 år?

Sønnen min har ikke vært på det enda og han fylte 2 i april og når jeg var på hs og spurte sa de at han ikke kom til å bli innkalt før etter sommeren .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...virker nesten som om de har glemt dere og at det nå ikke er tid før etter sommeren.

Jeg har ikke toåring enda, men hørtes ut på helsesøster som om to års kontrollen skulle være så nær toårsdagen som mulig, ligger jo i ordet også trodde jeg :)

Skrevet

Her er guttungen også født i april og han var ikke på 2 års kontroll før i oktober.

Skrevet

ungen er jo to år et helt år, så det burde gå like greit å ta det noen måneder senere enn to årsdagen, har vel ingen betydning.

ser ikke på dette som et problem. værre hadde det vært om to åringen rakk å bli tre fire år før denne kontrollen ;-)

Skrevet

Jenta mi var to på mandag. Ikke fått noen innkallelse.

Skrevet

På min helsestasjon er 2årskontrollen når de er 2 år og 3 mnd

Skrevet

Var nesten 2 2/1 år, husker de sa at det var eb grunn for at det var en stund etter de var 2, men husker jo selfølgelig ikke hvorfor... Sånn er det med 4 års kontrollen også her.

Skrevet

Det er helt vanlig at de tar 2 års kontrollen når barnet er ca 2.5

Mitt barn som nå er 5 år, hadde 2 års kontroll når hun var 2.5 år og 4 års kontrollen når hun var 4.5 år

Mitt yngste barn har 2 års kontrollen sin på tirsdag og da er hun ganske nøyaktig 2 år og 6 mnd

:-)

Skrevet

Ok .Takk for svar .Bare lurte på hva som er vanlig .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...