Gå til innhold

Gravid til tross for at partner har sterilisert seg??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bare lurte på om det finnes noen her inne, som tross alle odds har blitt gravid etter at partner har gjennomgått en sterilisering?????

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om det

Skrevet

Jobber på sykehus og der hadde vi en dame som skulle sterilisere seg, og hun var tidlig gravid, verken hun eller vi visste det, så ble en stor sak ut av dette.. fant ut at hu var gravid i 24 el noe...

Skrevet

Joda, det har jg hørt om. Har en bekjent som ble gravid til tross for at mannen hadde sterilisert seg...

Skrevet

men hun har da vært gravid før hun steriliserte seg da, har vel ikke relevans for denne saken?

Skrevet

Jeg har hørt om det, men da hadde ikke mannen gjort helt som han skulle.. 3 mnd etter steriliseringen skal nemlig mannen levere en sædprøve for å sjekke om oprasjonen var vellykket, det hender nemlig at det fremdeles kommer små svømmere igjennom og da må steriliseringen utføres på nytt. Denne mannen regnet med alt var i orden, synes det var et pes og litt flaut å måtte levere prøve så han bare lot det være, og partneren ble gravid.

Jeg går selv her og føler at jeg er gravid, men jeg ble sterilisert da jeg hadde kaisersnitt ved forrige fødsel så det skulle ikke være mulig egentlig. Men kirurgen sa til meg at ingenting er 100% sikker, noen ytterst ytterst få har en kropp som lager seg nye baner for eggene/sædcellene etter at den opprinnelige veien er kuttet over under oprasjonen. Nå har jeg i over en uke hatt en sinnsyk kvalme som kommer og går, føler jeg må kaste opp, men så glir det over og en time senere propper jeg meg med mat for jeg er så sulten, har minst en kvalmebøle hver dag. I tillegg er jeg hypersensitiv for lukt, lukter tåfis i gangen, vondt i skapet, ekkelt i kjelleren osv. Er vel ingen virus som oppfører seg sånn? Uff, må vel kjøpe en test, men det var jo en grunn til at jeg steriliserte meg...

Skrevet

Ja ,jeg ble til sånn :)Pappa hadde sterilisert seg ,så sjokket var stort når mamma ble gravid med meg .hehe .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...