Gå til innhold

Kan alle som eier en bilstol se hit og hjelpe meg litt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på alle som har avtagbart trekk på bilstolen. Kunne dere ha sjekket under trekket på hvor godt isoporen sitter fast?

Ble så usikker her nå, så vet jo ikke om det er normalt at den kan løsne eller om det er rett og slett farlig.

Jeg føler jo at den burde sitte såpass godt fast at den ikke løsner, men kanskje den ikke gjør det?

Håper noen kan sjekke sine stoler for meg her så får jeg et litt bedre bilde av hva som er normalt.

Og hvem vet, kanskje det ikke er normalt men at noen andre også finner at dem har en stol med feil på, og da er det jo bra og vite det isteden for og kjøre rundt med ødelagt stol.

Så snille allesammen ta en sjekk. =)

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to barneseter. Den ene, en Acta Graco (minste str) er isoporen som de sitter på løs fra hardplasten, men den holdes på plass av trekket og barnets vekt. Har ikke tenkt på om det er farlig. Værre er det at isoporen har slått sprekker og gått i stykker da vi løftet på trekket, så sånn sett burde den sitte fast.

Skal sjekke den andre bilstolen i morgen. Synes å huske at det sitter fast der. Det er en større type, men samme merke.

Hør med butikken som selger setet ditt. De vet sikkert hva som er riktig. Og post gjerne svaret ditt etterpå:-)

Skrevet

Takk for svar. =)

Skal ringe butikken imorgen. Skriver selvfølgelig inn en oppdatering etter det.

=)

Skrevet

Jeg hadde ett Besafe sete. Det som barnet bruker etter maxicosien som står bakovervendt...kan monteres begge veier. Jeg har så dårlig husk...hehe. Men der knakk også isoporen på "ørelappen" Oppdaget det tilfeldig. Den var knekt rett av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...