Gå til innhold

MOOTA, hvordan har du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din første kveld alene, håper du klarer og nyte den.!!

Hvordan gikk det da barna skulle reise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk greit når barna reiste. Men trist!

Etter at de dro har jeg slappet av på terrassen i ca 30 min, pakket, ringt rundt til folk å hørt om det finnes leiligheter, leiligheten nav kunne tilby meg var sånne felles hybel til studenter ol. Ingen tv, ingen internett, ikke stue en gang. Kjøkken, 4 soverom, med hver sitt bad vaskemaskin, komfyr og micro.

Nå har vi brukt 2 timer på å gå på døra til folk som kanskje kunne ha en leilighet eller et hus å leie ut. Men ingen napp. Jeg er utslitt, trøtt, kvalm og lurer på hva morgen dagen bringer + hvor jeg skal bo med barna.

Grunnen er at vi skal dele på alt hvis jeg bor her lenger. Det vil jeg jo nødig når jeg ikke har penger. Og så overtar han så fort papirene er i orden.

Skrevet

Huff dette er ikke enkelt, har vært i samme situasjon selv, men jeg var så heldig at leiligheta bare datt i fanget mitt. Men fader det er tøft og gjennomføre med barn og alt det der. Vil bare sende deg en stor klem, hold deg sterk for barnas del så håper jeg virkelig det ordner seg fort for dere. Synd at ikke x´n kan tenke på barnas beste å la dere bo under hans tak til dere har fått et skikkelig sted å bo uten å kreve noe for det. Blir jo ikke noe god løsning med en mamma som ramler i stavene heller. De første alene kveldene synes jeg var så utrolig tomme, men etterhvert har jeg lært å sette pris på dem og kose meg med ting jeg kansje ikke gjør så mye ellers.

Skrevet

Ja vi eier sammen. Min far har sagt at jeg ikke må flytte før jeg har funnet noe permanent plass å bo. Og at jeg ikke må skrive under på noen avtale heller før den tid.

Og jeg har jo heller ingen valg, for vi har ingen plass og bo om vi flytter ut.

Skrevet

Da skjønner jeg ikke hvorfor du flytter ut? Er det ikke best for barna at han flytter siden du skal ha barna mest? For barnas skyld?

Skrevet

Jeg vil aldri livet sitte igjen med gården! Og jeg vil ikke spise gråstein for å klare lånet.

Skrevet

Det skjønner jeg, men jeg tenker at inntil dere finner en leilighet så bør vel dere få bo på gården framfor eksen din? Det blir selvsagt noe annet om du ikke vil det.

Hvordan er framgangen mht leilighet?

Skrevet

Jeg har tydeligvis ikke noe valg. Det finnes ingen leiligheter og vi blir kanskje nødt å flytte til en annen plass =(

Skrevet

Hvorfor har du ikke noe valg? Vil han du skal flytte eller vill du det selv? Håper det ordner seg for deg. Han kan ikke kaste dere ut så lenge som dere eier sammen, husk det!!

Skrevet

Nei han kan egentlig ikke det, men jeg vil ikke bo der. Og helst kortest tid mulig også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...