Stolt mamma og englemamma Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Eg er i 6.uke og har veldig lyst å ha tidlig UL! grunnen er to bittesmå blødninger om kvelden tirsdag og torsdag. så klarer ikke så slå meg til ro, og tenker bare på det, Når kan man evt. se hjerteslag? og får alle som vil tidlig ultralyd? takk for svar:) god helg alle sammen:)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hei kjære deg. Du kan høre med legen din. Hvis du skal FÅ tidlig ul, må legen henvise deg, og det gjør han hvis det er grunn for det. Hvis ikke, kan du gjøre som jeg. Jeg gikk til en privat jordmor. Jeg betalte 500kr, og syns det var veldig verdt det:)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 tusen takk for svar:) da gjør eg det, om ikke legen vil henvise meg! er nok verdt de 500kr istedet for å gå å bekymre seg:)
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg ringte gynekologen min og spurte om jeg kunne få ul der. ville se om at alt er i orden.. så jeg skal dit den 10 juni.. koster 395 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå