Gå til innhold

Faan bil stolen er jo knekkt!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok av trekket ista for og vaske det, siden tulla klarte og tisse gjennom.

Da fant jeg ut at isoporen på ene siden var løsnet helt.

Er tre isoporer på setet, en i ryggen og en på hverr side. De andre satt fast men det på ene siden var helt løst.

Er det normalt da? Kan det bare plutselig løsne eller er det noe man kan reklamere på? Setet er bare 1.5 år gammelt omtrent.

Er vel bare og kaste hele setet og kjøpe nytt nå da?

Det er forresten et brio zento sete for dere som lurer på det. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ødelagt fordi om isoporen har løsnet litt da? Det holdes jo på plass med trekket...?

Skrevet

Når det er tre store isopor biter og en av dem er helt løsnet sånn at jeg kan ta det med meg og gå hvis jeg vil så føler jeg ikke helt at det er tryggt. Men jeg vet jo ikke. Kan jo kanskje gå og lime sammen bare? Men hvor tryggt er det da hvis man kræsjer en gang?

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt det, Hadde klagd og kjørt på til jeg fikk nytt

Skrevet

Hvis isoporen er knekt (altså ; ikke bare at limet har løsnet), så kan det jo være at stolen har fått seg en kraftig smell?. Det er jo nettop derfor isoporen er der - for å ta imot for sammenstøt.

Skrevet

Nei det er ikke knekt. Det er bare at hele isopor platen er løsnet. Ser liksom ut som det er limet som har løsnet. Men det skal da vel strengt tatt ikke gå ann?

Skrevet

Hvorfor skal ikke det gå ann???

Lim er da ikke noe vidundermateriale:)

Ta den med til butikken du kjøpte den i og spør om dette er en sak som går på garantien.

Skrevet

Jo at det skal gå ann er jo greit, lim kan jo løsne.

Men på en sånn ting som en bilstol til et lite barn så burde det jo strengt tatt ikke ske. Det burde være betydlig bedre satt sammen enn at det plutselighar løsnet.

Det jeg synes er mest skummelt er at vi kan ha kjørt rundt sånn lenge og kunne ha gjort det enda hvis ikke tulla hadde tissa igjenom sånn at vi måtte vaske trekket idag. Hadde jo aldrig tatt av trekket hvis ikke det hadde vært nødvendig og vaske det. Hvordan hadde det da gått hvis vi hadde kræsjet? Man vet jo aldrig hvor godt det hadde dempet smellen for tulla da når hele isoporen er løs.

Huff nei det får bli og kontakte butikken og brio og finne ut av det. Men får vel ikke gjort noe med det før mandag.

Så spørs vel hva man skal gjøre imorgen da når vi skal bort. :S

Skal jo kjøre 5 mil en vei for og spise middag hos min bror. :(

Så får vel se imorgen da hvordan det går.

Skrevet

Ring butikken i morgen og hør da vel.

De må sikkert levere stolen til produsenten uansett slik at de kan avgjøre om det er en garantisak. I mellomtiden får dere sikkert låne en stol.

Skrevet

Ja selvfølgelig skal jeg ringe dem det første jeg gjør imorgen.

Men regner med dem ikke får gjort så mye før på mandag siden brio garantert er stengt i helgen.

Men skal ringe dem og håper på det beste.

Så får vi sikkert ordnet en eller annen løsning på det så lenge.

Skrevet

Hadde en uvane med å lene/holde meg på ene siden av bilsetet.. Og fann ut at isoporen var litt knekkt der jeg brukte å holde/støtte hånden.. Limte det med "sikaplex"... Så ikke på det som noen fare for noe , på mitt sete iallefall.. Isoporen "tar jo av" like mye... trekket holdt det på plass.. Men nå vet jeg jo ikke hvordan ditt sete er knekkt da..i forhold...

Med fare for å bli beskyldt for å være uansvarlig, ..så tror jeg nok at noen er VEL hysterisk her....

Skrevet

Sikaflex for å lime sammen et bilsete??? Er du gal? Sikaflex er ikke lim, og holder ikke noenting sammen. Det brukes til å fuge mellom feks tak og vegg hvis man ikke har lister osv. Ikke bruk et bilsete som er "limt" sammen med sikaflex, det holder ikke noe som helst.

Skrevet

Skrev sikaflex i GÅSØYE... Det er noe sikaflex lignende limgreie... Og sånn som skaden var på setet mitt, så er jeg ganske så sikker på, at setet er like sikkert... Og det skrev jeg også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...