Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 I dag var den store dagen som vi har gleda oss til i lang tid. det tok sin tid, skulle først på ultralyd og siden til legetime da jeg har et såkalt risikosvangerskap. Alt såg fint ut kunne jordmor fortelle, fikk se hjertet fra alle vinkler, hjernen, låret og magen ble målt og ny termin ble satt. Jeg kom til ul i uke 18+6 og dro derfra i uke 19+3... ny termin er den 22. oktober, bare 4 dager etter min egen bursdag... Vi hadde håpet på å få se om det er ei jente eller en gutt som leker i magen min... Men det var visstnok ikke lille vidunder enig i... Babyen satt i magen, lettere lent til venstre... beina samlet og trekt godt oppunder seg. Nekta etter iherdig prøving fra jordmor, å spre beina litt... Hun trodde hun kunne skimte en liten "lur",men det kunne også være navlestrengen som spilte henne et puss for den lå veldig tett imellom beina... Da jeg har et risikosvangerskap fikk jeg time til ny ultralyd om 4 uker. Det vil da være like før ferien. Vi skal en tur til Sverige og jeg har sååå lyst å shoppe babyutstyr, så håper lille vidunder ikke er like sta da som i dag... Fikk med oss hele 6 bilder og det er sååå morsomt å se!!! Har sendt bilde til halve familien og venneflokken... hehe Det var bare sååå flott å se babyen på skjermen.... Jeg har vært mer urolig denne gangen for at noe skulle være noe galt med lille vidunder, hvorfor vet jeg ikke... Men er ufattelig lettet for at alt så bra ut i dag!!! Nå gleder vi oss bare til neste ultralyd!!! Bare et lite glad-innlegg fra meg...
Frøya&Odin Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Så bra at alt er bra med den lille. Jeg var på ul selv idag, med samme resultat som deg. Fikk ikke se noe da navlestrengen lå i veien:-) Vi må derfor vente helt til fødselen som ble satt fram nesten 1 uke. Lykke til videre.
Frkroosa Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Åh så gøy :) Fint at dere hadde en fin opplevelse med UL, og at alt sto bra til med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå