KR0705 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Noen som har noen gode tips på hvordan få bort flekkene på klærne etter gulping og grising med barnemat... Ikke noe gøy å ta på lille prinsen min klær med orange flekker på.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hva med å prøve Vanish da? Aldri prøvd det på noen flekker jeg, men har hørt at det skal være bra. Kanskje funker det på barnematflekker også
magica og lille tryll ♡ Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Eller Biotex... eller zalo... Bare forslag altså, har ikke erfaring med barnemat-flekker enda ;o) Dersom det er hvite plagg, kan det jo dessuten klores
Rose-72 Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Jeg bruker sunlight oppvaskmiddel på flekkene. Har en flaske stående ved vaskemaskinen og smører inn flekkene før klærne vaskes. Fungerer veldig bra og tar det meste! Ellers fikk jeg anbefalt av en annen mor og alltid gi tran når barnet var nakent. Så nå får jenta mi tran rett før kveldsbadet, dermed slipper vi alle tranflekkene som storebror fikk på mye av klærne sine!
KR0705 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2009 Takk. Da skal jeg prøve det. Har prøvd Vanish og det hjalp ikke...
84 mamma Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Prøv Zalo, det har tatt mange flekker her hoss oss.... Kan brukes på alt, til og med ull. Og tar de fleste flekker... Lykke til...
Bella27_ Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 nei trur ikke Vanish hjelper en døyt. prøvde å fjerne en shitflekk fra buksa mi, etter at bleia te bebin hadde slått lekk- (løs mage). Brukte både vanish spray og pulver i maskina. flekken var der den. Så lurte egentlig på det samme som deg, hi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå