Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Ble operert for 9 dager siden. Stod i brevet fra sykehuset at jeg ikke skulle røyke på 14 dager. hvor mye skade kan 2 sigaretter gjøre? Skal på fest og drikker ikke og røyker kun til fest. Nå lurer jeg på hvor stor skade det kan gjøre. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg vet ikke, men hvis du bare røyker på fest er det vel ikke så vanskelig å la være? Det kommer vel helt an på hva slags operasjon du har tatt. Av og til gjør 1 el 2 røyk ingen skade i det hele tatt, andre ganger kan det være livsfarlig og veldig skadelig. Jeg tror jeg ville holdt meg til neste fest:) Hilsen en som også festrøyker.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Er en brystoperasjon. HI Bare litt korrigering under narkose
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Jeg ville holdt meg til det jeg hadde fått beskjed om! Hva om noen her sier at et par røyk skader absoutt ikke, eller du bare velger å røyke selv. Hva hvis det skjer noe da? Hvorfor ikke bare følge legens anbefaling? Tror virkelig ikke de anbefaler det for moroskyld.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 tror du ikke bør røyke... kan ha innvirkning på hvordan opperasjonen gror osv...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Det har faktisk veldig mye å si for groforholdene i operasjonssåret ditt. Røyken nedsetter blodsirkulasjonen i det området betraktelig!!! Helt sant! Hilsen sykepleier
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Trur ikke det gjor noe i de hele tatt..Poenget er at du ikke røyker med begge handa..Som sakt så er det pga blodsirkulasjonen..Og det kan bli litt værre for såret å gro hvis det blir mye røyking.. Ve om mange som driter i det der, uansett operasjon, og det har gått bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå