Gå til innhold

jeg har så lyst på et barn til, men sambo, nei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er virkelig klar for en liten en til, sønnen vår blir 1 år i morgen og har lyst på sånn at det blir 2 år mellom dem, det vil sia t vi kanskje kan begynne å prøve igjen til høsten/vinteren. men sambo sier han ikke har lyst på en til, spør om hvorfor, men sier det holder med 1 unge, vi har hatt en super snill gutt som har sovet hele natten fra han var bitteliten og er blid som dagen er lang, ingen problemer, så hvorfor vil han ikke...

veit egentlig ikke hva jeg vil med det her innlegget, men må syte litt ut, vil ikke lure han til noe heller da man er to om å lage barn,men hva skal amn gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sa samboeren min også da eldste var rundt 1 år. Lot hele greia ligge. Spurte igjen ca. 4 mnd etterpå, da dro han litt på det. 1 mnd. etter det igjen satte jeg meg ned og sa at jeg ville bli ferdig med barn innen jeg er 30 (da var jeg 29) og at jeg vil ha de såpass tette til at de kan vokse opp sammen og ha hverandre. Ville ikke ha enebarn.

Det sa han seg enig i og 1 mnd etterpå var jeg gravid igjen.

Det er litt over 2 år mellom de.

Ville latt det ligge litt for så å ta det opp igjen etter sommeren.

Skrevet

du kan jo diskutere litt det med søsken og sånt da... Men ellers synes jeg man ikke skal mase, men akseptere at den andre har den meningen. Det kan jo snu seg med tiden også...

Skrevet

Han synes sikkert at det var mer arbeid enn han trodde med barn, og vil derfor ikke ha flere (og bruke mere tid på det) enn han allerede gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...