Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Nå har jeg gått på disse en uke. Men tror også at jeg har havnet i ketolyse. Noen som også har fått avsmak på karbohydrater etter de begynte på Reducil? Hvor mye kan jeg regne med å gå ned i løpet av 1 mnd?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg gikk ned 20 kilo på 2 mnd. og 3 uker på reductil )
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Wow, hvor mye veide du i utgangspunktet?Hvor mange måltider var du oppe i ? Jeg spiser LITE men ofte. Og føler meg allerede "strammere" Skal veie meg hos legen om 3 uker så gleder meg å se:S
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Det å brude reductil, er omtrent det samme som å bruke amfetamin, så du kan nok regne med å gå ned noen kilo, ja. Det gjør jo de fleste som speeder. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Jeg veide 85 kilo. 165 høy. Gikk ned til 65. Har holdt meg der ett år nå. Jeg prøvde vel å få i meg 4 måltider. Koste meg som vanlig i helgene. Men jeg trente 3-4 dager i uka. Så jeg jobbet hardt selv også. Men det var en stor hjelp i disse pillene. Jeg betalte jeg dyrt for dem, å var ikke intressert i å kaste det bort. Men etter 3 mnd. så fikk jeg ikke mer. Hehe ) Amfetamin? Aldri hørt reductil og amfetamin sammenlignes før.. Kan ikke si jeg følte meg ruset av noe slag gitt..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Du føler deg i utgangspunktet ikke ruset av amfetamin heller i den forstand. Spør en hvilken som helst bruker. Det man føler ved bruk av mindre doser, er mild insomnia og nedsatt appetitt. Du kan jo sammenligne den fysiologiske virkningen og bivirkningene selv.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Okey, men jeg har i allefall aldri hørt at disse to tingene kan sammenlignes. Kan nok ikke det helt heller (foruten noe av innholdet kanskje). Men dette er jo noe man gjør i samarbeid med legen, man er under oppfølging. Det er man ikke ved bruk av amfetamin. Som nok også tas i en del større doser.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Jeg betaler 349 for en måned syns det er billig jeg
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Klart det, men mang en pillemisbruker bruker det i samarbeid med legen. Og speed er spedd, samme hvem man kjøper det av. Men for all del, lykke til )
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Jeg gikk ned 30 kg på 1 år.Veldig fornøyd og har holdt meg der siden.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Syns fortsatt ikke det er sammenlignbart. Men samma det. Jeg har prøvd dem, de hadde den effekten jeg var ute etter. Å jeg skal aldri gå på de igjen. Var ferdig med de for over 1 år siden. Kan ikke si jeg har følt noe savn etter dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå