veldig fødeklar Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Var til første kontroll hos legen i dag... merker at jeg ikke er så glad som jeg trudde jeg skulle være. Har to gutter fra før, og har virkelig gledet meg til å bli gravid igjen. Men da jeg testet positivt var ikke gleden så stor som jeg hadde tenkt... Da jeg var hos legen i dag sa han at jeg måtte ha glukosebetraktning i uke 26 fordi bmi en min var for høy... Blei kjempelei meg. vet at jeg har en 7-8kg for mye i følge vekta, men trener veldig mye og har ganske kraftige lårmuskler. Er etter min mening i ganske god form. Legen sto på sitt og mente at jeg måtte ha sånn glukosegrier uansett... er bare 6+4 i dag men har allerede tydlig gravidmage, men etter dagens hendelser føler jeg meg bare feit og trist....
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 For en tufs!!!! Ikke bry deg om han. Du er gravid, vær stolt av deg og det kroppen din klarer:) Jeg er sikker på at du er kjempeflott! Sett smilet på plass og nyt denne tiden. Man vet aldri, plutselig er det den siste gangen man går gravid. Masse lykke til i svangerskapet. Klem:)
*tullemor* Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Off! Noen leger er så ubetenksomme :-(( Tror ikke helt de skjønner at de jobber med mennesker mange ganger! Men du.. Ikke stress med å føle på gleden.. Den kommer etterhvert :-) Jeg gleda meg ikke spesielt i begynnelsen selv.. Tror det er en vanlig reaksjon, men at gleden kommer etterhvert i svangerskapet :-) Jeg er 33 uker på vei nå, og gleder meg veldig iallefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå