Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ul i går sa de at hodet til barnet var kommet langt ned i fødselskanalen. I dag har jeg hattt menssmerter og masse stikk i underlivet, like bak skambenet. Sånn at jeg har måttet stå tvekroket til det går over. Kjennes rett og slett ut som om hodet til barnet sitter nedi underlivet mitt. Kan dette tyde på at jeg ikke vil gå helt til termin som er om fire uker? Fikk uke 37+5 forrige gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si det. Jeg trodde vel omtrent at jeg skulle føde hver dag de siste 3-4 ukene før fødsel med andremann. Det var bare kroppen min som modnet seg godt over flere uker..

Skrevet

Jeg hadde det sånn fra ca 2 uker før termin med minste, og fødte 11 dager over termin ;-)

Skrevet

Det nekter jeg:( Er allerede møkklei. Når fikk du første i forhold til termin? Er det ikke ofte et visst samsvar?

Skrevet

Jo, det virker sånn. Jeg fikk første 10 dager over termin (satt i gang - ikke moden selv...)

Min mor gikk også 1-2 uker over med min bror og meg :-)

Skrevet

Begge mine er født 6 dager over menstermin.

Det er nok ikke uvanlig at du kjenner mer murringer og modning med nr 2 enn med førstemann. Så ikke fall i min felle hvor du legger deg optimistisk med jevne vondter hver kveld for så å våkne opp like skuffa hver morgen..

Skrevet

Jeg ble født fem uker før, og fikk som sagt 2,5 uker før forrige gang. Så jeg klarer ikke innstille meg på å gå til termin.

Skrevet

Er ikke begynt å håpe enda. Vil runde uke 37 først, men da er det bare å komme. Tror nok garantert jeg kommer til å gå i den fella. Er ikke av det tålmodige slaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...