idamor & lykketrollene Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 var på ultralyd i uke 7,og så et bankende hjerte men det lå helt stille inni der...så har jeg lest flere steder her om de som har vært på tidlig ultralyd og forteller at den lille snurra og hoppa rundt.. er det noen som har opplevd det samme som meg? at den lå heelt stille?:o/
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 jeg var på ul 8+5 og han lå helt stille..gyn sa at de begynner å bevege seg fra uke 9 ca...nå er jeg 27 uker, og han er i farta;-))
idamor & lykketrollene Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 ok..phuu...tusen takk for svar=)
Tweak Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Det er nok litt for tidlig ja, så bare slapp av, det kommer :-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Var på UL i uke 9. Så bare litt fekting med armene men lå helt i ro. Var på UL igjen i uke 12 og da var det ikke måte på hvor turbo knotten var! Så ta det med ro, det er nok litt tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå