Gå til innhold

Sagt opp i permisjonstida...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min siste dag på jobben er den dagen jeg er ferdig med permisjonen min. Ca juli 09. Har planer om å bli gravid igjen sånn på nyåret 2010. Hva gjør jeg fra juli 09 til jeg event skal ut i permisjon igjen? Veslejenta har ikke barnehageplass fra høsten av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har barnehageplass så må du jo være hjemme. Eller du må ha dagmamma og søke jobb. Er du hjemme så har du ingen rettigheter mtp foreldrepenger ved neste fødsel.

Skrevet

Hvis jenta di fyller 1 år innen 31.august har du rett på plass.

Her i Oslo er det mange som fortsatt ikke har fått tilbud om plass, men de jobber visstnok med at alle som har rett på det skal få plass.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...