Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 En kompis vil dra med seg meg og kjæresten på fjelltur i morgen. Men jeg tror ærlig talt ikke jeg greier det. Overnatte i skogen, jeg som ikke takler og tisse ute i naturen, pluss vandre rundt i fjellet med masse kynnere... Uff! Hadde dere ville gjort det? Noen som har dratt på fjelltur rundt uke 31?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Det virker som om denne kameraten ikke forstår dine behov og ønsker. Det du bør si til ham er at det gjerne er OK at kjæresten tar sin fjelltur, og at du har det helt utmerket alene mens de er på tur, men at du selv ikke føler at tiden er den rette for en fjelltur. ("Og dessuten blir det jo lettere å gjøre til den gutteturen dere spreke guttene vel aller helst kunne tenke dere om dere slipper å dra på ei drektig merr som meg?") Du bør også ha klarert på forhånd med kjæresten din at han forstår deg og støtter deg i den diskusjonen framfor kameratens øyne. Ikke vær et hinder for deres tur, men støtt gjerne opp opp om den, slik at de ikke føler at de "svikter deg" når du ikke blir med! Bare si et begrunnet nei takk til selv å delta, og gjør hva du vil imens.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Hvis ikke du føler for det, så skal du heller i gjøre det. Du må kjenne etter hva som er riktig for deg og kroppen din. Jeg har selv planer om dra på fjelltur i sommer, da vil jeg være rundt uke 30/ 31, men ikke noe krevende tur. Men hvis formen tilsier at det ikke kommer til å bli noe særlig koselig fjelltur, så dropper jeg det. Det kommer nok mange muligheter for fjelltur senere.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå