pusita Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Noen som vet om det snart er kampanje på simo 487?
Hikken Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Barnas hus har akkurat hatt den til 2000,-, så er nok lenge til det er noe der i hvertfall :-/
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Er det reisetrilla? Har den til 1600 i Ålesund nå.
pusita Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har hørt at de har den til 1600 der ja. Mulig det er en som skal kjøpe og sende for meg. Eneste som er kjipt er hvis det skjer noe med vogna og jeg skal reklamere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå