Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 jeg og sambo har det ikke noe bra for tida... Han går rundt og er sur hele tiden. Irriterer seg over småting som jeg gjør galt, kjefter og er ganske ufordragelig faktisk. Vet ikke om jeg orker dette lenger. Vet sannelig ikke om jeg elsker han lenger. Sexlivet er ikke noe bra. Jeg er kanskje ikke noe solskinn jeg heller, men han er enten sur og kjefter eller sur og stille. Ikke lett og leve med. Vi har snakket mye om dette, men det blir ikke bedre. Han er langsint/sur og takler stress veldig dårlig. Dvs. han takler dårlig å ha mye å gjøre på jobben og deretter holde det gående til barnet vårt har lagt seg på kvelden. Jeg skjønner at man blir sliten, men synes det er barnslig å ikke prøve å takle det litt bedre en gang. Han sitter stort sett i sofaen fra klokka 19-23 hver eneste kveld og det irrterer meg at han er så LAT!! Hvordan kan vi få det bedre tror dere?? Må jeg bare akseptere og godta at han er sånn? Jeg er vant til at fedre er aktive og får ting gjort. Her i huset er det jeg som har kontroll på alt og jeg må fortelle han når noe husarbeid f.eks. må gjøres. Åh, bare må få det ut. Helvetes fyr...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Av og til lurer jeg på om det hadde gjort underverker om man hadde skrevet ut det man skriver her inne og vist det til kjæreste/samboer/mann/kone. Lykke til i alle fall, det høres ikke ut som dere har det så kjekt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Skulle tro du snakket om min samboer.. Har ikke noen råd til deg egentlig.. Men du er ikke alene om og ha det slikt.. Har levd med en slik mann i et par år nå, og ting blir ikke bedre.. Nå har jeg mistet fullstendig meg selv og følelsene for han,så eneste utvei her er at jeg skal nå flytte fra han. Et råd er og snakk med han, kanskje samlivsterapi.. La han finne andre måter og avreagere på. Med oss har det gått for langt, og jeg tror ikke noe kan finne dette,men kanskje det er ett håp for dere..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 les boken kvinner er fra venus, menn fra mars... Har hjulpet meg veldig. Har hatt det veldig på samme måte som deg, men nå forstår jeg mannen bedre. Er ikke ferdig med boken, men vi kommuniserer litt annerledes nå, og tror det blir bare bedre og bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå