Tøysetipp Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Med drittdårlig karakter i fordypningsfaget mitt:-(( Faen og.
Tøysetipp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes det er dårlig i forhold til at jeg er såpass 'gammel' og kunne så enormt mye og ikke minst lagt ned veldig mye tid i det. Jeg fikk en C :-((( Et lite å-keeei. Hulk..
Tøysetipp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2009 Vært inne og sjekket mange ganger om det er sant, ha ha. Sjekket på eksen sin data også. Det har rabla for kjerringa :-o
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 He he, ikke så rart det da ;-) Du må ikke ha så høye krav til deg selv. Du har jo mange andre ting å ta deg av enn unge, ansvarsfrie studenter,,,,
Tøysetipp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2009 Så har jeg jo litt mer erfaring og kunnskap da:-( Selv om en ikke skulle tro det, iflg. denne karakteren. Klage? Da var det vel en ræva besvarelse da.
*Rutletutt* Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Å nei - så kjedelig:o( Det er ikke sånn at du bør klage på den da? Føler du at du burde fått bedre karakter? *trøsteklem*
ALIICE Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Det var ikkeno særlig da. Litt kjipt med en c når man har lagt ned mye arbeid... Hvordan er de andre karakterene dine da? Hvis du får for det meste A, er det jo litt rart å plutselig levere en C besvarelse. Kanskje ikke så dumt å klage?
Tøysetipp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal tenke på det. Ang. å klage. Det var en vanskelig oppgave med et oppsett vi tidligere ikke hadde vært bort i. Snittet var for øvrig bra blandt resten. Ingen som fikk E og alle stod. Snakket med andre som også fikk C og nesten ikke hadde lest og gjort det i en fei. Da er det litt bittert når jeg har lagt ned så mye arbeid. Jeg har nesten bare A'er og resten B. Je je..
*Rutletutt* Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Ville klagd, jeg- du taper nok ikke noe på det...er vel skjelden en går ned i karakter når en klager, hvis det i det hele tatt går an...? har du fått begrunnelse for karakteren?
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #12 Skrevet 29. mai 2009 Rutletutt - en liten kommentar: man går like ofte ned som opp, hilsen sensor.
Tøysetipp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. mai 2009 Sug lut, er det du jeg har en høne og plukke med? Hi hi..
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #14 Skrevet 29. mai 2009 Åh, så leit! =( Kan jeg bare spørre hva du studerer? Jeg hadde en deprimert venninne på tråden i natt, hun fikk en C på bacheloroppgaven sin, og den hadde hun lagt ned mye tid og arbeid i. Hun hadde forventet noe bedre, stakkars dame
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. mai 2009 #15 Skrevet 29. mai 2009 Hadde jeg vært deg ville jeg ikke klaget. Har hørt om mange som har klaget på karakterer også har de endt med å få enda dårlige karakter.. Litt skummelt det der, kan jo slå begge veier også. Men en c er jo bra det da
Tøysetipp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 29. mai 2009 Ferdig med siste året på førskolen. Fordypningsfag i ledelse. Jeg har en A fra før og for å ta master må man ha C i snitt. Tror jeg skal drøfte det med læreren min før jeg evt. klager. Synes jo selv det var en bra besvarelse da. Og fikk min far som har master i ledelse til å lese korrektur og somhjalp meg. Vil ikke gå ned i karakter, jeg skal ta master ledelse fra høsten av. Snittet er jo en B nå da. C er jo forsåvidt en grei karakter. Alminnelig. Men, jeg har jobbet som en helt. Hatt veldig lite fritid og startet å lese pensum allerede i ferien. Pløyet igjennom det + masse annet ekstra litteratur. Så jeg er skuffet. Det handler jo om hvor mye arbed man legger ned og når andre i klassen min bare seiler igjennom er det jo litt bittert da. Men, jeg betviler det jo ikke. Kan likevel være at besvarelsen ikke var god nok. Som den sikkert ikke var, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå