Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir bare 13,5 mnd mellom våre to gutter så nå har vi bestilt søskenvogna til easywalker, med hardbag. Veldig spent på om vi blir fornøyd:-) Så litt på tfk sin og oth (har tfk) fra førstemann og er veeeldig fornøyd. Men disse kommer jo på nærmere 10000+- med hardbag. Nå fikk jeg vogna til 8700 med matchende vognpose.

Gleder meg masse til å få den!

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Er også litt lysten på den vogna! Det er Easy Walker Sky Duo du mener, sant? Trodde den kom på 10000 med alt, så dette høres jo bra ut:-) Hvor har du bestilt den fra? Har veldig lyst på Easy Walker'n, men vurderer også Teutonia Team S4.....ikke enkelt, dette her:-)

Skrevet

Tittet også på den vogna, men syns den svei veldig på lommeboka..

Vi endte opp på teutonia team s4, med softbag, parasoll, fotpose og myggnetting bet vi 4400,- helt ny.. Røverkjøp...:))))

Skrevet

Ojoj, Lucie - hvor handla du da??? Lenge siden? Dæggern, i butikken her i byen koster den ca 10000....så det var et røverkjøp å få den for 4400 ja:-) Tips mottas med takk!:-)

Skrevet

Dytter i håp om å treffe på Lucie.....:-)

Skrevet

Jeg så også på tetuonia, men den er både bredere og tyngre enn easywalkeren. Den har ikke separat kalesje og du må ha softbag. Den jeg så på hadde ikke "skillevegg" mellom setene så da er det lett for største å pirke på minsten. Men det er jo en kjempefin vogn, så er jo smak og behag.

Fordelene jeg fant ved easywalkeren er at den er lengre i ryggen så den kan brukes lenge. Baggen er 80 cm lang så burde holde en liten stund iallefall. Den er veldig god å trille og legges veldig enkelt sammen. Du kan ha maxi cosi sete på. Og jeg syntes det er et pluss at gutten min kan sitte fra meg som han er vant til og liker men babyen kan jeg ha mot meg.

Jeg fikk en barneutstyrsbutikk til å bestille den inn for meg. Fikk den for samme pris enn om jeg selv skulle bestilt på nett, men forhandleren skulle kjøre en kampanje og derfor fikk vi med vognposen. Så da kom jo i teorien vogna på 7700 med hardbag.

Får den om et par uker og er såååå spent. Har bare sett singelutgaven i real life, så håper denne er like fin:-)

Skrevet

Hei ho her er jeg... ;o)

Grunnen til at vi kjøpte den på flekken var at det var over 50% prisavslag på den.. Butikken skulle legges ned.. Kjøpte den i mars? tror jeg.. På barnas beste i trondheim..

ser nå at jeg skulle ha skrevet det.. men, tenkte ikke på det da..

Skrevet

Emilia gutt08+gutt i magen♥

Du var nå heldig..

I trondheim skulle de ha nærmere 11.000,- for denne vogna med hardbagen.. Hadde jeg fått denne for nesten 8000,- så hadde jeg også kjøpt den.. Desverre så hadde vi ikke råd til en så dyr vogn :((

Vi blir nok til å klare oss utmerket uansett..

Vi har 2 andre vogner, Simo bagvogn og Emmaljunga City Cross som vi kan bytte på, særlig når man er 2 som skal trille..

Skrevet

Ah, I see....ikke noe problem - da er det i allefall ikke butikken her som overpriser varene:-) En super-handel du gjorde der Lucie!

Men nå er jeg i tvil....Easy Walker eller Teutonia?

Hmmmm; flere som har erfaringer de vil dele? Kan nevne at jeg leste at flere var misfornøyd med en låsemekanisme på Easy Walker'n, det var visst trøblete å få av bagen (spesielt når det var kaldt). Men samtidig så virker den smidigere og mer fleksibel enn Teutonia sin.

Skrevet

Vi skal ha tfk sin, men det er til tvillinger da:) Hardbagger til den kan en få "overalt" bruk, spesielt når en henger på tvillingforum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...