Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Vi skal til Göteborg i morgen og blir til mandag..
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Ingen verdens ting som krever et snev av planlegging, og jeg gleder meg! ) Kos dere på tur!
Ranveig R Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Vi skulle egentlig på hyttetur saman med eit venepar men det blei dessverre avlyst pga sjukdom. Dermed blir det ei roleg helg heime, med fint vér (om ein skal tru vérmeldinga) og kanskje litt hagearbeid, eller kanskje vi kan få opp leikehytta til ungane. Og så skal vi spele rollespel på søndag. Sikkert 1 mnd sidan sist, gleeeder emg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå