Gå til innhold

Er så "sår" i halsen :( Noen gode tips??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

som IKKE er honning og melk? hehe :o)

Begynte forrige helg, da hadde jeg barnefri 3 netter på rad!!! Og typisk, så fort jeg får slappet skikkelig av så bryter det ut et eller annet... uansett, hadde ikke mer enn 25 i crp på mandag, så det er jo "bare virus"... ble igrunn bra igjen på tirsdag, men i går dro det seg på. Blir andpusten av å prate, og av å gå opp trappa. Halsen er sår, men ikke hoven... om noen skjønner... hehe :o)

noen gode kjærringråd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lunket vann med masse salt i:) dette goggler langt bakover i munnen,så nærme halsen som mulig.Gjør dette med gjevne mellomrom.

Skrevet

Cognac, eller brennevin!

Skrevet

Ta en vanlig smertestillende. Den leger ikke men gjør det mindre vondt.

Skrevet

is.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vurderte en stærk en, ja! Hehe :)

Smertestillende var kanskje ikke så dumt, takk :o)

Skrevet

Det hjelper det. Er bare så lett å glemme at det hjelper for slike smerter og. En "skærp en" er sikkert ikke dumt det heller. Det beste som ikke hjelper.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant... :o) Får ta et par piller når sistemann er i seng her. Småsvett av å prate med ho, og ho skjønner ikke at mamma er stemmeløs :s

Skrevet

Så du har mistet stemmen i tillegg? Da skal du holde kjeft. Minsten overbelastet stemmen i forsøk på å høre ut som James Hetfield og legen sa (med ett dårlig tilbakeholdt flir) at mister man stemmen hjelper det ikke å viske og at det beste var å tie stille. Var jo en enkel sak med en Mettalicafrest 3 åring.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

neida, jeg har stemme... men begynte dagen med småvond hals og dro på jobb. Der har jeg prata nonstopp fra 8-15, så det ble ikke bedre.

Nå må jeg anstrenge meg for å prate "høyt" (altså normalt, men for meg er det hardt nå).

Prøv å si til min duracellunge at mamma IKKE kan prate. Du får en 5'er om ho hører på deg ;) Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...