Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 som IKKE er honning og melk? hehe ) Begynte forrige helg, da hadde jeg barnefri 3 netter på rad!!! Og typisk, så fort jeg får slappet skikkelig av så bryter det ut et eller annet... uansett, hadde ikke mer enn 25 i crp på mandag, så det er jo "bare virus"... ble igrunn bra igjen på tirsdag, men i går dro det seg på. Blir andpusten av å prate, og av å gå opp trappa. Halsen er sår, men ikke hoven... om noen skjønner... hehe ) noen gode kjærringråd??
Stjerne37 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Lunket vann med masse salt i:) dette goggler langt bakover i munnen,så nærme halsen som mulig.Gjør dette med gjevne mellomrom.
prekæs Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Ta en vanlig smertestillende. Den leger ikke men gjør det mindre vondt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Vurderte en stærk en, ja! Hehe Smertestillende var kanskje ikke så dumt, takk )
prekæs Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Det hjelper det. Er bare så lett å glemme at det hjelper for slike smerter og. En "skærp en" er sikkert ikke dumt det heller. Det beste som ikke hjelper.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Ja, ikke sant... ) Får ta et par piller når sistemann er i seng her. Småsvett av å prate med ho, og ho skjønner ikke at mamma er stemmeløs :s
prekæs Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Så du har mistet stemmen i tillegg? Da skal du holde kjeft. Minsten overbelastet stemmen i forsøk på å høre ut som James Hetfield og legen sa (med ett dårlig tilbakeholdt flir) at mister man stemmen hjelper det ikke å viske og at det beste var å tie stille. Var jo en enkel sak med en Mettalicafrest 3 åring.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 neida, jeg har stemme... men begynte dagen med småvond hals og dro på jobb. Der har jeg prata nonstopp fra 8-15, så det ble ikke bedre. Nå må jeg anstrenge meg for å prate "høyt" (altså normalt, men for meg er det hardt nå). Prøv å si til min duracellunge at mamma IKKE kan prate. Du får en 5'er om ho hører på deg Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå