Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har hatt 3 jenter. Er 22 nå! Elsker jentesex! Finnes ikke noe mer sexy og deilig
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Bare menn foreløpig, men håper det kommer noen jenter på lista snart *drømme*
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Jeg hadde med meg en dame hjem i dag, men hun fikk kalde føtter å gikk hejm
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har aldri hatt sex med en jente med har drømt om det mange ganger. dere som har hatt det. kan dere beskrive litt hva dere gjorde med hverandre? jeg drømmer om MYE slikking...blir helt opphisset her jeg sitter. jeg er så JÆVLIG kåt nå... noen som kan skrive en historie jeg kan bli enda mer opphisset av? når bare tanken på en dame tenner meg slik....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Gå inn på barnimagen.com og se på "sex i svangerskapet" forumet. Der ligger det en lang tråd om jentesex og fantasier høyt oppe på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå