molly polly Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Fikk veldig vondt i magen etter at jeg hadde spist i dag. Spiste bare vanlig brødskive med eggerøre, men jeg drakk endel eplejuice og lurer nå på om det kan ha blitt for sterkt for magen? (Eplejuicen var helt ny) det tok bare 15 min fra jeg hadde spist til jeg fikk veldig diare. Andre som har opplevd lignende? Føler meg bra igjen nå.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg våknet med diare i dag jeg.. Var bare på do en gang, og det var ille. Etter det har jeg vært litt kvalm, hatt litt vondt i magen, vært slapp og har ikke hatt så veldig lyst på mat. Har spist alikevel da. Men har hatt mye luft i magen tidligere også, uten å vært dårlig. Har vekslet mellom å være litt løs til hard i magen tidligere også, så det er litt ustabilt for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå