Gå til innhold

foreldres hårfarge og barnas?


Anbefalte innlegg

Skrevet

her har mamma mørkt hår,og pappan mørk blond...

begge de små er platinablonde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var lys brun som liten, mørkere som voksen, pappaen mørk blond. Ungene har mørkt brunt hår, lys blondt hår og lys brunt hår.

Skrevet

Mor: Mellom blond

Far: Mellom blond

Gutten: Så rødt det kan bli

Skrevet

eldste barnet mitt

Mor brunette

far sort

barnet sort

 

yngste barnet mitt

mor brunette

far lys rødt.

barn ser ut som han blir blond.

Skrevet

Vi er Hitlers våte drøm:

Blonde hele gjengen ;-)

Skrevet

Eg: blond no, platina som unge

Far: mørk mørk mørk blond, kanskje kommunefarget

Ungen er lys blond, men mørkare enn eg var som toåring.

Skrevet

Pappa'n er nesten svart i håret, men veldig lys blond som liten.

Jeg har mørkebrunt hår, men var også veldig lys i håret som liten.

Guttungen på 1 1/2 år er født like lys som pappa'n og er det enda, men det blir nok mørkere slik som på meg og mannen når han blir rundt 6 år:)

Skrevet

pappan svart( fra vietnam) jeg er veldig mørk, jenta vår mørk bondt!

Skrevet

Jeg: Mellomblondt hår.

Far: Svart (Halvt pakistansk)

Jenta:) Mørkeblondt/Lyyyys brun, med krøller når det er vått:)

Skrevet

jeg: mørkbrun, var nesten svart som liten, men har litt rødskjær i det også.

Pappa'n: litt vanskelig å bedømme, litt spraglete kanskje? hehehe, han er skinnet. Var platina da han var liten og har mørknet med årene, skjegget hans er rødt da:)

Snuppa: blond med litt rødskjær.

Lillegutt: litt vanselig å avgjøre ennå

Skrevet

Mor: Opprinnelig kommunefarget (er det det som kalles mellomblondt?), men farger det mørk brunt -uten at det har betydning for denne diskusjonen ;- P

 

Far: Mørk brunt med innslag av karamellbrunt (opprinnelig, ikke farget eller stripet)

 

Begge barna har en blanding av lyst, karamell, mellomblondt og mørkblondt. Det ser helt ut som om det er stripet. De var begge født helt svarthåret. De blir litt mørkere på vinteren og tror de blir noe mørkere som voksen. Håper de får far sin farge, for den er bare helt nydelig.

Skrevet

Mor, mørke brun

Far, nesten svart i håret

Gutten ble født svart, men i dag er han blond!

Skrevet

Jeg har lyst hår og pappa'n har mørke brunt hår - mini er helt lys=o)

Skrevet

Jeg har kommunefarget, og nå er det vel nesten grått tror jeg. Har farget håret nå. Barnas far har mørkt brunt hår.

 

Hu eldste har blondt. det er mørkt innerst og underst, men helt blondt ytterst. Blir sånn i solen.

Hu minste ble født med kull svart hår, og hun blir helt blond om sommeren. det underste er mørkere.

Skrevet

jeg: mørk brun

far: blond

 

gutten er pappakopi og er blond

jenten er mammakopi og brunette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...