jente30L Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 her har mamma mørkt hår,og pappan mørk blond... begge de små er platinablonde
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg var lys brun som liten, mørkere som voksen, pappaen mørk blond. Ungene har mørkt brunt hår, lys blondt hår og lys brunt hår.
Musemor med tre søte små Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Mor: Mellom blond Far: Mellom blond Gutten: Så rødt det kan bli
Gutt 05 og 08 Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 eldste barnet mitt Mor brunette far sort barnet sort yngste barnet mitt mor brunette far lys rødt. barn ser ut som han blir blond.
hit og dit Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Eg: blond no, platina som unge Far: mørk mørk mørk blond, kanskje kommunefarget Ungen er lys blond, men mørkare enn eg var som toåring.
Kanutten83 Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Pappa'n er nesten svart i håret, men veldig lys blond som liten. Jeg har mørkebrunt hår, men var også veldig lys i håret som liten. Guttungen på 1 1/2 år er født like lys som pappa'n og er det enda, men det blir nok mørkere slik som på meg og mannen når han blir rundt 6 år:)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 pappan svart( fra vietnam) jeg er veldig mørk, jenta vår mørk bondt!
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Jeg: Mellomblondt hår. Far: Svart (Halvt pakistansk) Jenta:) Mørkeblondt/Lyyyys brun, med krøller når det er vått:)
Mayken Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 jeg: mørkbrun, var nesten svart som liten, men har litt rødskjær i det også. Pappa'n: litt vanskelig å bedømme, litt spraglete kanskje? hehehe, han er skinnet. Var platina da han var liten og har mørknet med årene, skjegget hans er rødt da:) Snuppa: blond med litt rødskjær. Lillegutt: litt vanselig å avgjøre ennå
HTC Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Mor: Opprinnelig kommunefarget (er det det som kalles mellomblondt?), men farger det mørk brunt -uten at det har betydning for denne diskusjonen ;- P Far: Mørk brunt med innslag av karamellbrunt (opprinnelig, ikke farget eller stripet) Begge barna har en blanding av lyst, karamell, mellomblondt og mørkblondt. Det ser helt ut som om det er stripet. De var begge født helt svarthåret. De blir litt mørkere på vinteren og tror de blir noe mørkere som voksen. Håper de får far sin farge, for den er bare helt nydelig.
Blomsterenglene Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 Mor, mørke brun Far, nesten svart i håret Gutten ble født svart, men i dag er han blond!
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #13 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har lyst hår og pappa'n har mørke brunt hår - mini er helt lys=o)
camilla^ Skrevet 30. mai 2009 #14 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har kommunefarget, og nå er det vel nesten grått tror jeg. Har farget håret nå. Barnas far har mørkt brunt hår. Hu eldste har blondt. det er mørkt innerst og underst, men helt blondt ytterst. Blir sånn i solen. Hu minste ble født med kull svart hår, og hun blir helt blond om sommeren. det underste er mørkere.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. mai 2009 #15 Skrevet 30. mai 2009 jeg: mørk brun far: blond gutten er pappakopi og er blond jenten er mammakopi og brunette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå