Testing123 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg sluker det meste, krim, drama, kjærlighet, legeromaner+++ men kjærlighetskliss og søtt som bare fy styrer jeg unna. Jeg følger med i to serier, jordmoren og tre søstre (sistnevnte meget god) men trenger noe å lese utenom seriene så hva anbefaler du?
playground princess Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg anbefaler: Øya - Victoria Hislop Gravkammer og Labyrinten - Kate Mosse Alt av Jo Nesbø og Tom Kristensen =)
*søtesmå* Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Krim: Camilla Läckberg, Jo Nesbø, Stieg Larsson, Henning Mankell, Jan Kjærstad: Tegn til kjærlighet Jan Wiese: Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede Rohinton Mistry: Balansekunst CR Zafon: Vindens skygge Anne B Ragde: Berlinerpoplene / Eremittkrepsene / Ligge i grønne enger Levi Henriksen: Snø vil falle over snø som har falt Strandlektyre: Marian Keyes, Sagaen om Isfolket, Harry Potter
ღhælgelainnღ Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har nettopp lest en bok som ble anbefalt av noen her inne. Den heter "la meg synge deg stille sanger" og er skrevet av Linda Olsson. Kjempefin og rørende bok..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Elizabeth Kostova- Historikeren John Ajvide Lindqvist- La den rette komme inn, Håndteringen av udøde Neil Gaiman-Stjernestøv Ildefonso Flacones- Havets Katedral Er så altfor mange til å sette opp hele lista...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Jan Wiese- Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede. Sebastian Faulks- Birdsong og Engleby Frank McCourt - Engelen på det syvende trinn og Lærer'n Herman Melville- Moby Dick- den må være med på stranda hvert år C.J. Sansom- Vinter i Madrid Ernest Hemingway- For whom the bell tolls og The sun also rises Mons Kallentoft- Midtvinterblod Ildefonso Falcones- Havets katedral Det er vel de som har blitt lest her i det siste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå