Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er veldig flink med maten og er i aktivitet hele dagen. Jobber i barnehage og løper der hele dagen og så hjem og løpe etter en VELDIG aktiv 1 åring pluss en 6 åring.. når de er i seng er det hunden sin tur.. Jeg sitter Aldri nede i løpet av en dag.. prøver å trene når jeg har tid. Jeg spiser sunn frokost, lunsj, middag og spiser ikke sent på kvelden. Drikker masse vann. Den siste uka har jeg spist litt sein kveldsmat (sunt og ikke mye) Men har lagt på meg 2-4 kg!!! WHY?? Hvorfor vil ikke kroppen ned i vekt? Noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hva spiser du til hvert måltid og når spiser du?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 ja, lurer også på hva kostholdet ditt hovedsaklig består av? Og hva det er du regner som sunt? Lettprodukter er eks ikke sunt...du lurer ikke kroppen, men gir den dårlig næring, som du legger minst like mye på deg av. mitt råd er; spis ofte drikk mye vann (men ikke til selve måltidet) spis mye frukt la middager hovedsaklig bestå av fisk el kylling/lam, masse grønnsaker og brun ris stek i smør el kokusnøttolje bruk olivenolje til salater ol. Unngå rapsolje og solsikkeoljer - det legger du på deg av + de blir skadelige når de varmes opp. kutt ned på gjærprodukter og spesielt hvetemel. La ikke frokost og lunsj hovedsaklig bestå av brødmat; lag heller salater el rester til lunsj fra middagen dagen før. kutt ned på ost og melkeprodukter bytt fra vanlig salt til ekte, grått havsalt (senker blodtrykk og inneholder masse mineraler). OG SELVFØLGELIG: kutt ut ferdigmat, sukker, chips og brus og lettprodukter/kunstig søtningsmidler ellers kanskje sjekk stoffskiftet om du bare går opp i vekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå