Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Noen som har denne? Er dere fornøyd? og får den plass i en koffert? Tenke å ha en stol på stol når vi reiser på tur, men vil jo gjerne at hun skal komme litt høyere opp enn du gjør med Sack'n seat....
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Har nå også sett på Handysitt.... Denne er kanskje litt mere solid? Uff er sånn i tvil jeg nå :-/
AO3 Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Jeg tror vi har denne? BabyBasson eller noe sånt, jeg husker ikke helt... Den får i alle fall fint plass i en koffert. Vi er egentlig fornøyde med den, men babyen får mindre støtte enn i en vanlig babystol, særlig framover. Babyen må dermed sitte ganske stødig selv, ellers må den passes på som en smed! Mange restauranter har barnestoler, i alle fall hvis dere drar til et typisk barnevennlig chartersted. Vi endte opp med ikke å bruke stolen vår p sydentur, faktisk.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Er det en slik dere har : http://www.deal.no/produkt.cfm?id=99209 Hvor lenge kan man bruke den (alder)? Og er det bare tøy det man sitter på?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Jo mere jeg sitter og kikker jo mere lyst får jeg på denne handysitt'en... Men den er jo ganske dyr da :-p Ikke finner jeg så mye brukt av den akkurat :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå