3+1=<3 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Har ca 8 uker igjen til termin så mye mulig at det er panikken som har sneket seg over meg..hehe Bekymrer meg så mye for tiden..Om barnet har det bra, om det vokser slik det skal, er frisk og ikke minst er jeg kjempe redd for hun skal fødes for tidlig! Alt ser jo fint ut når jeg har vært på kontroller, men klarer liksom ikke slappe av..blir ganske slitsomt! Tenker på hva jeg spiser og får dårlig samvittighet hvis jeg "tror" jeg ikke har spist nok..osv...Flere som har det slik? Gruer meg egentlig ikke så mye til fødselen, er førstegangsfødende jeg vet jo ikke hva jeg går til... Jeg merker også at jeg drøyer med og gjøre ting klart i tilfelle noe "galt" skal skje.... Ble litt rotete, men dere skjønner sikkert
Caity<3 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 tror nok du kan ta det ganske med ro når du har kommet så langt! Jeg har 9 uker igjen, og har nok ikke de samme bekymringene som deg. Prøv å slappe av du og nyt de siste ukene...alt går nok fint skal du se! om 4 uker blir ikke bebien regnet som prematur en gang... Jeg bekymrer meg mer for at fødselen ikke skal starte jeg, og at jeg går såpass over tiden at det blir risiko fylt. hehe, er førstegangs også, kjenner meg godt igjen i at du ikke gruer deg til fødsel... Vi aner jo ikke hva vi går til. Og jeg tenker at det å tvinge seg til å grue seg blir bare dumt... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå