Tusse1973 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Kjenner at jeg vil ha den gamle Hipp 2 tilbake her i heimen altså... Prøvde å lage flasker i hele går med den nye varianten (HIPP2 Eco), og er skikkelig misfornøyd!! Jeg rister flasken godt etter at jeg har blandet kokt vann og pulver i, men allikevel danner det seg store tydelige KLUMPER med pulver i flasken. Om jeg heller det ut, er det en eneste stor røre med melk og klumper... Akkurat som når du heller ut gammel melk utgått på dato. Dette skjedde ALDRI med den gamle Er det noen som har lignende erfaringer?
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Ja opplever det samme, liker den ikke, mye tykkere konsistens, og klumpete...
Lemonia Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Ja, det irriterer meg det også. Fant heldigvis gamle Hipp1 på butikken her om dagen og kjøpte alle de hadde. I følge Hipp sine sider er det kun Eco 2 som er slik, fordi de har tilsatt stivelse slik at den skal mette mer, så jeg tror jeg skal prøve Eco 1 og evt gå over til den. Det er jo ikke slik at man MÅ bruke Eco 2 selv om babyen er over 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå