Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Noen her som har cyster på eggstokken og blitt gravide? Tok det lang tid fra dere startet prøvingen til dere ble gravide? Jeg har fått pco pga for høyt prolaktin med uteblitt mens i 9 mnder. Dermed har jeg ikke hatt eggløsning, og cystene har oppstått. Men nå har jeg fått tilbake tanta da:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Lurer på det samme. Har selv fått påvist PCO og startet prøvingen nå. Jeg har uregelmessig mens, men likevel ikke så uregelmessig at jeg går flere måneder uten. Min lengste syklus er 42 dager..
3 er nok! Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 i februar ble jeg operert pga cyster på eggstokkene, og i april ble jeg gravid! før jeg fikk cystene fjernet gikk jeg uten prevensjon i nesten 2 år uten at jeg ble gravid. ville nok sata på å en operasjon, ja
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Hei! Eg har cyster på eggstokene og pcos, dvs overvektig i tillegg. Slutta på ppille i november, gikk på metformin og tok pergotime, blei gravid i februar! Er no 4 mnd på vei:)
Hege89 Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg gick i 9 månter etter avsluttet p-sprøyte. Når jeg slutta med sprøyta (som jeg hadde brukt i 3 år) så tok det ca 9 månter før jeg ble gravid. Det skal visst være helt normalt at det tar 9 månter før man blir gravid etter så lang tid med p-sprøyte å! Så det betyr ikke at det tar allt for lang tid før man blir gravid=)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 er det ikke sånn at dersom man har uregelmessig mens så kan det være at man ikke har eggløsning? er litt bekymret for dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå