Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter ifølge 3d ul rundt uke 23, samt ul i uke 36 ei jente. Nå i uke 36 viste han meg de tre strekene og noe han sa var kjønnslepper.

Jeg har til nå ikke turt å kjøpe rosa, men det bør vel være relativt trygt? Hører om så mange som har fått gutt når de har sagt jente, så jeg tør liksom ikke være sikker.

Svar fort for jeg skal på sengetøyshopping:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Og uansett går du vel ikke konken om du må handle et blått senere. Da kan du spare det rosa, eller gi det bort.

Skrevet

Det hadde jeg nok gjort. Det er litt verre med oss som har fått vet ikke to ganger, og kanskje jente en gang, he he.

Skrevet

Ja. Jeg har gjort det selv, kjøpt jentetøy, ett sett med rosa sengetøy og til og med bestilt vogn på rosa detaljer på (vi får lov å bytte i tilfelle), fått vite jente 2 ganger. Er selvsagt litt usikkert, men vet du, det er kun her inne jeg hører om folk som får vite feil og da har de ikke sett de tre strekene. Av de hundrevis jeg kjenner som har fått vite jente eller gutt, så vet jeg ikke noen som har fått vite feil faktisk! :-)

Skrevet

Nei, jeg får bare stole på det. Liker ikke nøytrale klær, og har derfor bare blått etter gutten min.

Skal klare å leve med marineblå bag til vognen, selv om jeg gjerne skulle hatt med rosa detaljer:)

Skrevet

Neida, går ikke akkurat konkurs, men har jo allerede brukt en del på klær, så summa summarum blir det ganske dyrt om det viser seg å være feil.

Skrevet

Huff, da hadde jeg blitt frustrert. Jeg er avhengig av å planlegge. Bestile derfor privat ul da de ikke kunne se kjønn på rutine ul. Mannen min var ikke enig i at det var en god investering, men, men:)

Skrevet

Shop i vei! De tre strekene er et sikkert tegn:-)

Skrevet

He he, jeg har jo vært på en privat en også jeg da, men når den lille klarer å gjemme stumpen sin så er det jo ikke så mye en får gjort. Men jeg skal inn på ul til uka, så da får jeg kanskje vite, he he.

Skrevet

Lykke til da:) Spis mye sjokolade før du går inn, sånn at babyen turner litt.

Skrevet

Hadde ikke kjøpt slik vogn om det ikke var for at vi uansett måtte ha ny, den vi har er helt gåen, skulle jo ikke ha flere vi, så har ikke tatt så godt vare på den vi ha ;-)

Jeg har kjøpt jentetøy i str 56 (klarte ikke å la være ;-)), men ikke i større størrelse, i tilfelle liksom. egentlig burde det jo ikke være tvil hos meg etter de to UL'ene jeg har hatt, men likevel vanskelig å tro helt på det etter 3 gutter ;-)

Lykke til med shopping!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...