Gå til innhold

råmelk allerede? 24 uker på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynnt å komme litt råmelk i brystene. det kommer bare litt, ikke sånn at jeg lekker eller noe, men en dråpe eller to som pirpler fram. å når jeg klemmer så kommer det også noen dråper. er ikke det litt tidlig, eller er det vanlig? fikk nemlig ikke dette i mitt første svangerskap, og da kom ikke melka før 5-6 dager etter fødselen. kan dette bety at jeg får den litt før denne gang? hadde problemer med å få til ammingen pga at melka kom så sent sist, så vi måtte begynne med tilegg, og klarte aldri å få henne til å bare ta pupp. håper jeg får det til denne gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg i mitt første svangerskap, det lekte fra uke 23-24. Jeg hadde MASSE melk i puppene til han, frøs ned i massevis.

Min andre hadde jeg så å si tomme bryster, ammet den første måneden, men det var et slit! Så gikk fort over til flaska, ga helt opp etter 3 mnd. Så det er godt mulig du får mye melk i brysta denne gangen :)

Skrevet

takk for svar:) var et styr med både flasker og amming i tillegg forrige gang, og etter 3 mndr ga jeg opp. var ingen som fortalte meg at ammingen ikke " gikk av seg selv" da, så jeg følte det nesten som et nederlag at jeg ikke klarte å produsere mat til babyen min. nå vet jeg at det er jo ganske vanlig, og at det uansett ikke var noe jeg gjorde som var feil.

håper nesten det betyr det at jeg får masse melk, hadde vært veldig gøy å få fullammet denne gangen! kan jo så klart oppstå andre problemer, men å ha melk er jo iallefall et bra utgangspunkt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...