Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhh, blir gal av denne halsbrannen, skal den aldri gi seg????

Føler at jeg har prøvd alt!

Har blitt anbefalt piller på apoteket, samt knasket love hearts i flere dager, men ikke noe fungerer...

Noen som har noen gode råd??

Beklager sytinga, måtte bare skrike det ut... hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag slet också med det när jag skulel lägga mig om natten, så jag frågade jordmor som menade råa gulerøtter skulle hjälpa. Så jag tog två stycken varje kväll innan jag skulle lägga mig och det fungerade! Nu har jag inte haft det på i allafall en vecka så tänker bara ta det om jag känner att jag får det.Testa det, och säg till hur det går :)

Skrevet

Jeg sliter også med dette. Og jeg tygger Lovehearts, har allti det med meg i veska, hjelper. Venninna mi på 33 uker sverger også til dette. Det er også noe du kan kjøpe på apoteket som heter noe på G husker ikke, men det smaker vist fryktelig.. Prøv lovehearts :-)

Skrevet

Sorry fikk ikke med meg at du hadde prøvd love hearts. Leste innlegget ditt litt fort.. Beklager... Litt fjern for tida

Skrevet

Jeg har hatt halsbrann i flere uker nå.. helt forferdelig, har prøvd det meste .. Eneste som hjelper for meg er igrunnen et glass melk.. Liker ikke melk, og drikker det ikke til vanlig, men føler at dette er det eneste som hjelper - Det forsvinner med en gang!! Dessuten er det jo ikke særlig godt hvis en får halsbrann på natta, også skal en begynne med alle disse tygge greiene, smaker jo helt forferdeli!! Så prøv melk du.. eller biola bruker vel noen og !? =)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Tror jeg må prøve melk ja, selv om jeg ikke drikker melk til vanlig. Har egentlig melkeallergi, men får vel overse den for en liten stund.

Om melk hjelper så vil jeg heller ha eksem av melka enn fortsette med denne halsbrannen :)

Skrevet

Jeg har vært veldig plaget, og er det fortsatt (27 uker).

Jeg kan anbefale Gaviscon flytende, det er det som virker best på meg. Bruker også Novalucid tyggetabeletter, som jeg har i vesken min til enhver tid :)

Har prøvd akupunktur, men hjalp ikke noe på meg, men kanskje deg hjelper bedre på andre. På apoteket har de også Link og Gaviscon tyggetabeletter, somj eg også har prøvd....

Ellers er det å prøve å holde seg unna fet og krydret mat, men hos meg kommer halsbrannen uansett. Ser frem til å bli kvitt den om 3 mnd :)

Skrevet

Prøv mandler. Melk skal visst ikke hjelpe, så om du har melkeallergi hadde jeg ikke ofra det.

Er du veldig plaget er det noen som får Nexium på resept av legen. Jeg går på det fast...også under svangerskap! Piller som nøytraliserer og funker godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...