Gå til innhold

Dere som leverer bleieunger i bursdagsselskap, SE HER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes noen foreldre som leverer barna med bleie i bursdag.

Men hva forventer foreldrene hvis barnet bæsjer seg ut i selskapet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er barne så små at de fremdeles bruker bleie er vel foreldrene med også skulle jeg tro.

Ellers så hadde iallfall ikke jeg hatt samvittighet til å la en gå med bæsj i bleie til foreldrene henta. Hverken koselige for barnet med bæsj eller de rundt som deler luktopplevelsen, he he.

Skrevet

En hjelper jo andre barn med å tørke seg, så jeg forstår vel ikke helt hvorfor det er så vanskelig. Her er det vanlig at foreldrene er med, men fra 3 år kommer de alene og da skriver vi bare invitasjon til barnet.Da hadde alle slutta med bleie her, men en gang fikk vi en med bleie og da avklarte foreldrene dette på forhånd.

Skrevet

Var en gang en gjest som bæsjet seg ut i en 1. klassebursdag her hos oss. Gikk da helt fint det også. En har da skiftet på barn før, og store jobben er det da ikke.

Skrevet

Da skifter man vel på barnet da.

Er det så komplisert?

Trodde dessuten at de fleste med bleie fortsatt hadde med foreldre.

Om jeg så måtte, hadde jeg sendt mannen i butikken eller gått selv for å kjøpe bleier. Hadde aldri hatt hjerte til å la barnet gå med bæsjebleie til foreldrene hentet.

Det hender jo man må tørke oppkast eller andre ting hos langt større barn. Ser ikke helt problemet.

Skrevet

Nå har ikke jeg så store unger, jenta mi er bare 1 1/2 år... meeeen om det noen gang skulle bli noe spørsmål, så forventer jeg at foreldrene ringer meg, om de ikke klarer å skifte bleia selv. Og om en unge hadde kommet hit med bleie, og bæsja... så hadde jeg såklart skifta den med en gang! Skifter bleier på folk i alle aldre jeg, så bryr meg minimalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...