Gå til innhold

Nettdating, er dette vanlig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver nå nettdating men ble overrasket når en som jeg kun har skrevet tre korte meldinger til, både gir meg tilgang til facebook siden hans og mobil tlf.

Går litt fort for meg syns jeg, er det vanlig å gi ut personlig informasjon så raskt ?

Har ikke lyst til å dele min informasjon enda, da jeg er ikke sikker på om denne personen er noen jeg ønsker å bli kjent med videre men han er jo så ivrig.

Vil jo bruke litt mer tid til å bli kjent med han via nettet først for å se om han er "normal".

Er jeg over forsiktig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes nesten alle inne på sånne sider virker helt desperate jeg .

Holdt på med det en liten stund, men synes mange var så pågående og masete at jeg kuttet ut.

Ta ting i ditt eget tempo, ikke la deg presse av noen. De kan vise seg å være helt lunituns etter en stund.

Skrevet

Jeg møtte mannen min via nettet. Har dermed noe erfaring med det siden jeg møtte andre derfra før jeg møtte han. Noen er mer innpåslitne og kravstore enn andre, men ikke gi fra deg informasjon om du ikke føler for det.

Jeg syns også det var litt tidlig at han ga deg tilgang til både facebook og mobil når dere kun har skrevet tre korte meldinger til hverandre. Selv om folk er forskjellige på den fronten da. Jeg er ikke typen som har lagt til alle jeg har gått på samme skole eller klasse med på facebook. Lar det heller være en plass for de jeg kjenner godt som virkelig vil ha kontakt med meg, og som jeg vil ha kontakt med.

Det varierer fra person til person hvor tidlig man føler for å gi ut personlig informasjon til andre.. Jeg syns ikke du er overforsiktig..

Skrevet

Jeg har nettopp truffet en fanastisk jente på nettet.

Har aldri noensinne prøvd meg på "nettdating" før. Var egentlig ikke ute etter å treffe noen faktisk. Bare litt uskyldig flørt på nett :-)

Men etter bare noen mld (kanskje 10?) spurte jeg om vi skulle treffes dagen etter. Hadde tatt et par øl, så var nok litt "tøffere" enn ellers...

Hun sa "ja, hvorfor ikke?" og så fant vi ut at det nok var lurt å utveksle nr i tilfellet noe skulle komme opp.

Angret som en hund dagen etter og var så nervøs at jeg hadde lyst å sende en mld og si at jeg ikke kunne likevel. Men jeg motet meg opp og møtte henne. Og det angrer jeg ikke på for å si det sånn! :-)

Hun virker kjempekoselig. Vært ute to ganger og her om dagen kom hun på besøk til meg. Har ikke "skjedd noe" ennå, men vi liker hverandre veldig godt og jeg har en kjempgod følelse for dette!

Men føler du ikke for å gi ut personlige opplysninger ennå, så ikke gjør det. Er jo helt normalt å være skeptisk. Det bør denne fyren forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...