Gå til innhold

rumpehullet etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som føler at rumpehullet ser annerledes ut enn før fødselen? Føler det ser mer sprengt ut. Akkurat som det ligger litt lenger ute også...

Idagene etter fødsel var det ekstremt, men det har gått litt tilbake, men ikke helt. Det er ikke hemorider jeg snakker om..men akkurat som om jeg har presset endetarmen bittelitt utover.

Det forundrer meg ikke akkurat, følte jeg presset hele ræva ut under fødselen..jevlig opplegg for å si det mildt - aldri mer!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er mitt også, er nok desverre bare sånn det har blitt etter flere fødsler...

Skrevet

Mitt har ikke forandret seg, men mener å ha hørt at dette er normalt.

Skrevet

Det er jo ikke akkurat så rart. Man presser jo sinnsykt med akkurat de musklene rundt der. Kommer jo ofte bæsj også så...

Uff, ganske ekkelt å tenke på egentlig.

Skrevet

Jeg presset så fælt at jeg har presset løs huden der jeg. Tror jeg da. Det er i alle fall en hudflapp i rompa jeg aldri har hatt før. Tør ikke tenke på hvordan det hele så ut mens jeg presset :-S

Skrevet

Det er jo noe som heter fistel som man visstnok kan få dersom man presser for hardt. Ta det opp med legen til seksukerskontrollen hvis du ikke synes det har har blitt bra du.

Skrevet

En fistel er jo et ekstra hull, er ikke det jeg har.

Dessuten er det 7 mnd siden fødsel, så tror det bare er blitt sånn.

Det plager meg ikke da..klarer jo bæsje..hehe.

Men det ser ikke særlig pent ut. (Ja, ikke det at et rumpehull noensinne er så veldig pent da! haha)

HI

Skrevet

haha,nei di har vel aldri sett så flotte ut di ;)

Skrevet

Jeg har også en ekstra hudflik bak der etter første fødsel. Legen sa det var mest sannsynlig etter en hemmoride som har forsvunnet men etterlatt seg litt spor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...