Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 hva om hodet ikke fester seg når jeg skal føde..får man en lang fødsel da eller? Var iallfeall knapt festet.. jordmor sa at om vannet går så trenger jeg ikke legge meg ned.. stemmer dette?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 neida, det har ikke noe å si.. hos flergangsfødene fester ofte ikke hodet seg, og de har jo som oftest raskere fødsler
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2009 okey er førstegangs men har sikkert ikke noe å si det heller da
ifie Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Jeg fikk aldri bekreftet at hodet hadde festet seg da jeg gikk gravid første gang. Fikk beskjed om å legge meg om vannet skulle gå, men aldri noen kontrabeskjed så det betydde vel at hodet aldri festet seg, vil jeg tro Hadde ikke påfallende lang fødsel, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå