Gå til innhold

knapt festet??


Storesmurf+Lillesmurfene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva om hodet ikke fester seg når jeg skal føde..får man en lang fødsel da eller? :)

Var iallfeall knapt festet.. jordmor sa at om vannet går så trenger jeg ikke legge meg ned.. stemmer dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen?

Skrevet

neida, det har ikke noe å si.. :) hos flergangsfødene fester ofte ikke hodet seg, og de har jo som oftest raskere fødsler :)

Skrevet

okey :) er førstegangs :) men har sikkert ikke noe å si det heller da :)

Skrevet

Jeg fikk aldri bekreftet at hodet hadde festet seg da jeg gikk gravid første gang.

Fikk beskjed om å legge meg om vannet skulle gå, men aldri noen kontrabeskjed så det betydde vel at hodet aldri festet seg, vil jeg tro :)

 

Hadde ikke påfallende lang fødsel, nei.

Skrevet

oki:) takker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...