Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er en jente på 80 kg/ 1.73 høy. Jeg trener litt håndball, men ikke noe mer enn det. Er glad i chips og brus:) Jeg skal gå med bikini i sommer, men føler liksom ikke et behov for å slanke meg selvom jeg ser at det hadde sett mye bedre ut. Jeg er singel, og har heller ikke lyst å slanke meg for å se bedre ut i andres øyne. Jeg har god selvtillit, men jeg er ikke fornøyd heller. Jeg vil helst gå ned 5 kg eller noe, men klarer liksom ikke helt å finne inspirasjon til å begynne å trene, eller slutte å spise snop. Hva har andre i lik situasjon gjort? Har bestemt meg for å ta situps om kvelden, og gjerne ta en liten tur. Men jeg finner aldri krefter/motivasjon til det.. Synes det er dyrt med kort på treningssenter, så det har jeg ikke tatt meg råd til, mye også fordi jeg ikke tror jeg vil gå der så mye.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hei! Jeg mangler også motivasjon.... : / Jeg er i litt motsatt situasjon enn deg. Har vært undervektig, og er vel nå normalvektig. Jeg skal jo ikke slanke meg. Men vil gjerne trene og leve sundt for å holde vekten stabil. Er veldig redd for å bare fortsette å gå opp.... Og jeg vet at jeg føler meg mye mer vel bare jeg kommer i gang. Godt å føle seg sterk og sprek! : ) Jeg gikk meg faktisk en tur i går da. Trives veldig godt med å gå i skogen, eller på en rolig grusvei. Plukke blomster, og nyte naturen. Hvis jeg skal gå meg en tur på kveldstid, så hjelper det meg mye å ha med meg litt musikk å høre på! Godt å ta en pause fra familien, høre på favorittmusikken min, og gå i mine egne tanker. Og da er det lettere å trene litt styrke på stuegulvet etterpå, når jeg først er i gang liksom. Også kan jeg se på tv samtidig ; ) Sykle og svømme er treningsformer som jeg liker. Må bare komme meg igang... Hm... For meg gjelder det å ikke være så kravstor tror jeg. Se på det som trening å leke ute med barna, klippe gresset, måke snø osv. Også bare tenke at nå skal jeg rusle meg en liten tur, eller bare sette meg på sykkelen. La være å tenke på hvor langt jeg skal, og hvor slitsomt det blir... Og blir det en kort tur, så er det uansett bedre en ingen tur!: ) Kanskje vi skal ha som mål å starte neste uke!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå