Tweak Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Plutselig så forsvant liksom alle symptomene mine; ikke kvalm mer, ikke livmorsmerter, ikke ømme pupper og ikke noe annet merkbart. Jeg klarte jo å surre dette til oppi hodet mitt helt til jeg var totalt bekymret og overbevist om at noe hadde gått galt. Og jeg som så sent som i går svarte på innlegg om at det er helt normalt at symptomer kommer og går... akk ja... Så jeg ringte til gyn og holdt nesten på å gråte på telefonen. De passer veldig godt på meg der og en turnuslege var villig til å ta meg inn ganske kjapt. Jeg hev meg i bilen og dro. Selvfølgelig var jo alt bra. Den lille spiren er nå 11 mm lang, noe som tilsvarer 7+2 (kalenderen min sier 7+3 men el kan ha vært en dag senere også). Hjertet slo fint og jeg kunne se hva som var hode og hva som var kropp. Helt utrolig! Nå skal jeg ta meg sammen og virkelig prøve å slappe av!
*stjernebaby ønskes* Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 hei ja symptomene kan vel komme å gå litt men jeg skjønner veldig at du blei nervøs...blir det selv så må kjenne etter tilstadighet om jeg kjenner noe hehe... men nå fikk du ihvertfall sjekket det opp det var jo snilt og bra at du kom inn så fort og fikk se at det sto bra til med spiren lykke til videre
Lillevenn33 Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Skjønner akkurat hva du mener. Jeg er også kjempenervøs, hver gang jeg ikke er kvalm, men veldig sulten, så får jeg helt hetta. Fint at alt var bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå