Elskeråværemamma Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Synes i vanlige skobutikker at de har så dårlig utvalg til de minste... Mane joggesko starter på 24 og jeg er egentlig ute etter 21... Kjøpte str 22 i blinkesko, men de ble litt vel store foreløpig. Kjøpte et par på Økonomisko og et par på Sparkjøp for der FANT jeg joggesko i str 21, men mamma mener at disse skoa er alt for dårlig til vår lille prinsesse... Hvor og hva slags sko kjøper dere?? Så noen helsvarte sko på Eurosko - men ville jo ha litt søtere sko da )
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 skoene til min sønn (str 21) har jeg som regel kjøpt på eurosko. De står jo sammen med babyskoen da, å ikke alltid sammen med barneskoen, så kan være litt vanskelig å finne. Har også noen fra økonomisko i str.21. Bare å lete og ikke være redd for å spørre om hjelp Har kjøpt svarte adidassko, noen helt vanlige joggesko til barnehagebruk, bunadsko med avtagbar spenne så han kan bruke dem som vanlige pensko og så har vi noen brune sko som er litt høy med apekatt på, de er kjempe søte Alle skoene har jeg kjøpt på eurosko, bortsett fra joggeskoene til barnehagebruk. De kjøpte vi på økonomisko.
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Gutten min bruker 22 og jeg syntes de har bra utvalg jeg. Kjøpte just joggesko og sandaler til han på skoby, men de har jo mye av de samme skoene på Eurosko. Skoene står sammen med babyskoene da, men gutten min er jo "baby" 11 mnd så det var der jeg kikket først:-)
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Gutten min bruker 22 og jeg syntes de har bra utvalg jeg. Kjøpte just joggesko og sandaler til han på skoby, men de har jo mye av de samme skoene på Eurosko. Skoene står sammen med babyskoene da, men gutten min er jo "baby" 11 mnd så det var der jeg kikket først:-)
milva76 Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Vi foretrekker sko fra Bisgaard! Det har de blant annet på Rakkerungene i Oslo sentrum (20% på alle varer imorgen lørdag!). De selger også Bisgaard i nettbutikken til minengel.no og monochico.no. Virkelig topp kvalitet og supre startersko for små føtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå