Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Det har blitt så populært blant mødrene i barselgruppen jeg går i. De fleste er "unge", selv er jeg noe eldre enn dem og tobarnsmor. Går dere "voksen" mødre med slike smykker, eller er det en ny trend blant de yngre?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er ung (bare 22), men jeg har ingen mammasmykker.
vanessa89 Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har fått et "englebarn"smykke av samboer som jeg skal ta på når babyen er kommet:) De smykkene er utrolig fine da, så jeg gleder meg til å henge det rundt halsen. Nå er jo jeg ung da, men min mor og min tante har også disse smykkene. Og de syntes også de smykkene er flotte:)
Libido- Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Hei! Det er hvertfall en veldig populær vare hos oss. Vi har noen typer som symboliserer mor&barn og noen foreldre&barn. Ellers har vi forskjellige anheng som man kan gravere barnas navn på og f.eks datoer. http://www.personligesmykker.com/Mammasmykker/cat57940_62533.aspx Trenden startet vel med de såkalte englebarn-smykkene. Små anheng (som ser ut som barn) som symboliserer hvert av barna man har. Selv har jeg dette: http://www.personligesmykker.com/Navnebarna_s_lv/p57939_218207.aspx med Noah på, når jeg får flere barn kan jeg bare henge på flere anheng =) Er 28 år og synes ikke det er noe som kun er forbeholdt unge mødre.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 jeg og vil ha sånn. Jeg er 29, føler meg ikke for gammel for det
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Jeg ønsket det i barselgave fra mannen og har ett annheng for hver av jentene. Jeg er 35 år. Bruker det ikke hele tiden for det var ganske upraktisk når ungen er liten. Minste fikk en liten rift på kjinnet av det. Blir nok å bruke det oftere etter hvert, men ikke hele tiden.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 jeg har, men min er ikke englebarnsmykke, men ser litt ut som en pepperkakemann i sløv. har i øredobber også jeg.fikk til jul det første sønnen min ser etter når han kommer hjem fra pappa er om mamma har "han" rundt halsen. "mamma der er meg" også har småen kjøpt et hjerte til meg og det sier han "det er hjertet mitt som du har med mamma"
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er 34 år, og har englebarnsmykke. Syns de er kjempefine, og syns ikke de er kun for unge mødre. Vet om flere som er eldre enn meg som har de også.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ikke det. Men om jeg hadde hatt det så hadde jeg nok bært det med stolthet=)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #12 Skrevet 29. mai 2009 Takk for svar alle sammen. Da skal jeg jaggu ønske meg et til bursdagen. :-) Ville bare forsikre meg om at dere andre eldre mødre ikke ler bak min rygg. haha. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #13 Skrevet 29. mai 2009 Hehe, nei og det kunne heller ikke falt meg inn. Jeg vet jeg har barn, barna vet at jeg har barn, mannen vet at jeg har barn, så hva skal jeg med et mammasmykke? Signalisere det for resten av verden? Kall meg kynisk og gammel, men jeg har ikke mammasmykke og vil ikke ha det heller. Tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #14 Skrevet 29. mai 2009 Kjøpte slik smykke til min mamma i gave nå.. Men vi kjøpte det motsatte av englesmykker - med "djevel"barn med horn... Kjempe tøft.. )
Tommage♀♂ Skrevet 29. mai 2009 #15 Skrevet 29. mai 2009 Jeg fikk av min samboer til jul et år, anheng med to englebarn. En gutt og en pike. Jeg liker det, og bruker det ofte. Frøkna er stor nok til å forstå, og ser at jeg har henne rundt halsen=) Og på barneskolen jeg jobber vet alle ungene at jeg har en gutt og en pike pga smykket mitt, hehe;) Jeg er 28 år, vet ikke om jeg da er ung eller gammel. Føler meg helst ung, men...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har kjærlig familie smykket og får masse skryt av det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå