Gå til innhold

HJELP MEG!!!! :( Hva kan jeg gjøre ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævla dritt banker!!!!!! Hvorfor låner de ikke ut penger lenger da???

jeg sitter her som alene mor med 2små barn. jeg bor i et rottereir med 1soverom.. jeg har sengen min i gangen.. kun 2kleskap.. ikke plass til mer.. ingen kott.. så i disse klsskapene skal alt av klær og diverse utstyr som man ikke bruker være!!! Nå skal snart minsten over i grindseng og eldste over i vanlig seng.. noe som det ikke er plass til her.. Jeg eier et hus sammen med xsambo.. Jeg har råd til å sitte med det og råd til å sitte med lånet.. men de forbanna bankene låner jo ikke ut penger mer... Jeg har et hus jeg ikke får lovb å bo i.. sambo vil ikke eie noe sammen med meg eller ha gjeld.. skjønner jo det da vi ikke er sammen mer.. MEN hva faen skal jeg gjøre?????? Sitter her å gråter av frustrasjon.. mtp på at det er 3mnd oppsigelse her.. så haster jeg!!!!!! Er ingenting til leie her heller!!!! Kan ikke ha det slik... Noen sokm har noen forslag ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leier du nå og ønsker å kjøpe ? Bare ser om jeg skjønner innlegget ditt riktig...

Har du snakket med husbanken ? De gir ofte ut lån til vanskeligstillte på boligmarkedet. Er jo verdt et forsøk. Du kan lese litt om det på nettsidene demses.

Har du inntekt ? Har du prøvd flere banker ? Møtt opp med detaljert budsjett osv. ? Har du egenkapital eller noen som kan stille opp som kaunsjonist ?

Jeg har et litt omvendt problem, huset vi eide felles står til salgs. Har steget så mye i verdi at jeg ikke har råd til å kjøpe han ut. (Han har flyttet til en annen bolig) og selvom jeg har litt egenkapital så er det ingenting i vår lille kommune som jeg kommer til å ha klare kjøpe. For høye prisklasser for en alenemor til tre.

Så jeg må faktiskt begynne å vurdere å flytte til nabokommunen. Selvom det ikke er det beste for barna. Festlig.

Skrevet

Du er velkommen til å kjøpe leiligheten min på Hadeland!! Knall fin med to soverom, stor gang, ute og innebod, stellebenk på bad. barnehage rett ved siden av!! husleie på 5000kr og innskudd på 320.000kr.

Jog har betalt ca 7000kr i mnd.

Skrevet

Hvis du har fast inntekt, kan kommunalt lån i husbanken være en mulighet. De gir lån til enslige forsørgere og vanskeligstilte. Der teller dog ikke OS, dagpenger eller liknende tidsbegrensede inntekter som inntekt- men de gir høyere lån enn andre til bedre rente.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette: Hvis du eier hus sammen med din ex, hvorfor kan ikke du bo i det til det blir solgt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...