Gå til innhold

brasilianske jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på horfor det har blitt så inn med å hente jentene hit,mange av kameratene til min mann har gjort det.jeg er selv av utenlandsk opprinnelse,men de er jo så unge rundt 20 år og dem rundt 40,virker litt kvalmt på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de gått lei av thai damene kanskje? Ikke vet jeg...

Skrevet

Det er poppis fordi mange ser bra ut, er ganske frisluppne, elsker fest og oppmerksomhet, og de bytter gjerne sitt gode utseende mot en trygg økonomisk tilværelse med en eldre og styggere mann enn dem selv er.

Skrevet

At mannen er eldre og styggere er vel lite viktig. Om mannen er ung og pen er det jo faktisk like kvalmt. Prostitusjon er det jo like fremt.

Og det er vel ikke bedre å selge kroppen sin til en pen mann, eller til en stygg mann? Utseende bryr de seg vel heller lite om. Slik som de felste andre av oss. Du derimot virker temmelig opptatt av det. Det er litt trist.

Skrevet

Brasilianske jenter gjør ALT for å finne en mann med penger. Seriøst, det er det eneste de bryr seg om.

Å se bra ut er deres eneste fokus i livet.

Brasildamene er de nye hentedamene. Har faktisk vært det en god stund.

Dessuten ser mange av dem mer "vestlig" ut, og det er nok ikke så tabu som å hente seg en dame fra Russland, Øst-Europa, Thailand eller Filippinene.

Skrevet

Temmelig opptatt a det ,nei jeg har bare lagt inn et spørsmål.

Synes er rart liksom ,men jeg ser jo på de andre sarene at handler mest om penger osv.

Jeg har ikke noe imot dem ,men synes liksom at er rart ,det finnes vel plenty av damer i norge eller?

Skrevet

Fordi de brasilianske damene er like billige og villige som thai damene, bare penere

Skrevet

Her får de jenter som er unge, pene, glad i sex, gjør med glede husarbeid, uten å klage i et sett :)

Skjønner de norske mennene godt. Bedre enn de misfornøyde norske kvinnene, uten sexlyst :)

Skrevet

en av dem har fått betalt for seg silikon pupper heheh lille tynne spira med veranda puppene,nei jeg er ikke missunnelig da jeg har tatt brystreduksjon hehhe.synes er ok med litt men det sakl passe til kroppen .Hun har fått mannen sin til å selge huset ,fordi dem hadde dårlig råd mente hun ,ville ha bil med tv mercedes .Så nå leier dem hus til 8000kr mnd smart og er blakke etter hus salget+ at hun nå vil separeres vært gift i 3 år...

Skrevet

hehe er du en av dem:-) detta kunne du

Skrevet

16:20. Nope, jeg er norsk jeg, men har ingen problemer med å skjønne at de vil ha jenter fra disse landene.

Spennende kulturer, og flotte jenter.

Synes både Thailandske jenter, Russiske, Tsjekkiske, Brasilske er nydelige jenter.

Med flott brun farge:)

Skrevet

ja dem er jo pene men dem vet å utnytte menn også

Skrevet

Blir så oppgitt når dere skriver så nedsettende om flere grupper kvinner. Trodde vi kvinner skulle støtte hverandre, uansett utseende og kultur, ikke tråkke på hverandre. Ja, flere norske menn finner seg noen de kan gifte seg med på Internett, ved å reise utenlands eller ved å "importere", som dere så fint kaller det. Selv underviser jeg disse jentene i norsk, både thailandske, filippinske, brasilianske og russiske (og andre fra gamle Sovjet).De aller fleste er intelligente, oppegående kvinner som har mye å gi. Noen er sterke, noen er underdanige, noen utnytter og noen har funnet den store kjærligheten - akkurat like forskjellige som vi norske kvinner er. Som regel er jeg den eneste nordmannen de kjenner utenom sin manns familie, og jeg får også høre mange historier, både tragiske og solskinnshistorier. Mange forteller meg at de gjerne ville bli gift med en norsk mann fordi norske menn bidrar i hjemmet og respekterer kvinnen, de færreste er mannssjåvinister. Noen har funnet ut i ettertid at den meget elskverdige mannen de møtte i Thailand, Egypt, Brasil, etc forandret seg etter bryllupet til en drittsekk, men veldig veldig mange lever også i lykkelige ekteskap hvor de pendler mellom hjemlandene til paret og oppdrar lykkelige barn.

Bli kjent med folk før dere dømmer dem. Jeg har blitt glad i alle disse jentene, mange flotte personligheter og de aller fleste har store hjerter og ønsker bare et godt liv. Og hvem ønsker ikke det?

Skrevet

Ja, de er nøttebrune i Russland og Tsjekkia, ja... Golddiggers er golddiggers uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er jo sjelden kjærlighet mellom likeverdige parter, og virker således gammeldags og kvinneundertrykkende. Men kvinner gjør jo det de må, hvis de må, vet ikke hva jeg selv ville funnet meg i hvis jeg var i et u-land og fikk sjans på en feit riking i et annet land. Det er jo bare å pule, vaske, lage mat i tre år og holde maska. Så er det rett ut. Hvis du ikke blir slått ihjel før den tid, da.

Skrevet

Jeg har flere brasilianske venninner (min mann er venn med mennene dems). To av dem kjenner jeg spesielt godt og går mye sammen med dem. De er gift med to av byens flotteste menn. Begge disse to mannene tror jeg nesten kunne få de jentene de ville ha, men de reiste på ferie til brasil og ble forelsket. Disse to mennene er like gamle som jentene de har funnet seg. JEg har spurt dem hvorfor de ble tiltrukket av disse brasilianske damene og de svarete som en over her å skriver at disse ikke er så kranglete som norske jenter, de er pene, de er sexy, de kan danse og tilfredstille mannen på en mye bedre måte, de er ikke så selvopptatt osv. Disse to jentene sier at de falt for disse norske mennen og de liker den noeke kulturen. Det er fredlig, de blir godt tatt imot, det er bra med tanke på økonomi, de liker lyse gutter. Begge savnet til tide Brasil og håper at de kan få et feriested der når de blir pansjonister eller noe.

Skrevet

Jeg kan godt skjønne at mange menn vil ha en slik dame. De kommer gjerne fra kulturer hvor kvinner er litt mer undertrykte og er mer medgjørlige enn norske kvinner. I tillegg er det enkelte menn som ikke klarer å ordne seg en norsk kvinne, muligens fordi han er sær eller rett og slett ikke vet hvordan.

Skjønner også veldig godt at mange aav disse kvinnene vil komme til norge. Det er jo ikke akkurat ressurssterke kvinner som blir med disse mennene, men kvinner fra fattige kår som drømmer om et liv uten økonomiske bekymringer. Da blir det å overleve og få et godt liv viktigere enn selve kjærligheten, og så lenge de finner seg en snill og "velstående" mann med jobb, hus, bil osv. så betyr det lite hvordan han ser ut eller hvor gammel han er.

Trist at det er sånn, men disse mennene gir faktisk noen av kvinnene et godt liv, og det er jo bare bra :-)

Skrevet

"Trist at det er sånn, men disse mennene gir faktisk noen av kvinnene et godt liv, og det er jo bare bra :-)"

Hm, vi må kanskje ikke glemme at ikke alle menn har edle hensikter med sine importbruder. Krisesentrene er faktisk overfylte av utenlandske damer som har blitt mishandla av sine norske ektemenn.

Skrevet

ja men noen mannfolk er noen jævla griser ,dem henter jenter på rundt 20 år og er nesten 4o selv blir for kvalm,og de jeg vet om har vært horer der nede.Og til Hi tjekkiske jenter er lyse i huden heheh

Skrevet

Hvorfor er det trist? Kan ikke tenke meg no tristere enn enslige menn i 40 åra..

Det med krisesentrene er kanksje ikke så rart. Det er vel neppe en enkel situasjon å hente seg en samboer fra en annen kultur. Også skal alt virke liksom. I tilegg har ikke disse kvinnene noen andre å støtte seg på.

Men jeg synes ikke det er rart at mange velger utenlandsk. Norske jenter er kjent i hele verden som de mest pripne og sære som finnes. Når de er i Norge da riktignok..

Skrevet

jeg mener jo at det er trist for disse kvinnene at de lever i sånne tilstander at de ser seg nødt til å bryte opp livene sine i hjemlandet og forlate familie og venner for å få et bedre liv.

Og la meg omformulere setningen min litt:

"Trist at det er sånn, men NOEN AV disse mennene gir faktisk noen av kvinnene et godt liv, og det er jo bare bra :-)"

Vet selvsagt at enkelte ikke behandler damene sine så greit...

Skrevet

Det har ikke hetet golddiggere på lenge men gnagere, noe som forøvrig er minst like beskrivende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...